100 جهادگر خراسان رضوی در رزمایش جهاد مقدس شهرستان فردوس حضور یافتند


 100 جهادگر خراسان رضوی در رزمایش جهاد مقدس شهرستان فردوس حضور یافتند

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گفت: ۱۰۰ جهادگر قرارگاه شهید غیور اصلی خراسان رضوی طی دو روز سه واحد نیمه تمام مسکن محرومان در فردوس را تکمیل کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «اسماعیل صدیقی» ظهر امروز (۶ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهادگران قرارگاه جهادی شهید غیوراصلی از خراسان رضوی در راستای اجلاسیه ملی جهادگران در خراسان جنوبی حضور یافتند

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی در ادامه حوزه فعالیت های این قرارگاه را انجام امور عمرانی دانست و افزود: به همین جهت ساخت مسکن نیمه تمام برای سه خانواده محروم فاقد سرپرست که دارای سه و دو یتیم بود را برعهده گرفتیم.

صدیقی عنوان کرد: ۱۰۰ جهادگر قرارگاه شهید غیور اصلی خراسان رضوی طی دو روز کار کچ کاری، نصب درب و پنجره، احداث سرویس بهداشتی، لوله کشی و سیم کشی برق سه واحد مسکن محرومان در فردوس را به پایان رساندند.

وی ادامه داد: تعدادی از جهادگران در روستای گستج شهرستان فردوس حضور یافته و کار سنگ کاری، دیوارچینی و لوله کشی چند منزل مسکونی را انجام دادند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیوراصلی با بیان اینکه این قرارگاه جهادی از سال ۹۷ تشکیل شده و تاکنون بیش از ۱۲۰ مسکن برای محرومان در خراسان رضوی احداث کرده است، گفت: این قرارگاه دارای ۲۵ گروه جهادی، هزار و ۲۰۰ جهادگر است.

صدیقی به تاثیرات فعالیت های جهادی بر روحیه جهادگران اشاره و بیان کرد: خودسازی از مهمترین تاثیرات حضور در گروه های جهادی است چراکه صفای قلب و آرامش باطنی که در پی حضور در گروه های جهادی به دست می آید با هیچ فعالیتی دست یافتنی نیست.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در