همه سفر‌های اتوبوسی به عراق لغو شد


همه سفر‌های اتوبوسی به عراق لغو شد

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: هم اکنون هیچ اتوبوسی از سمت ایران به سمت پایانه‌های مرزی به ویژه مهران برای جابه‌جایی زائران حرکت نمی‌کند و از شب گذشته اتوبوس‌هایی که در بین راه بودند بازگردانده شدند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: حرکت تمامی اتوبوس‌ها به سمت پایانه‌های مرزی کشور عراق لغو شده و تنها تعدادی اتوبوس برای بازگرداندن زائران در پایانه‌ها مستقر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، داریوش باقر جوان گفت: هم اکنون هیچ اتوبوسی از سمت ایران به سمت پایانه‌های مرزی به ویژه مهران برای جابه‌جایی زائران حرکت نمی‌کند و از شب گذشته اتوبوس‌هایی که در بین راه بودند بازگردانده شدند.

به گفته مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری، تعدادی اتوبوس در پایانه‌ها به ویژه مهران برای زائرانی که وارد ایران شده مستقر کرده‌ایم تا مسافران را بازگردانند.

او می‌گوید: هیچ نگرانی بابت کمبود ناوگان وجود ندارد و از ظرفیت اتوبوس‌ها در استان‌های هم جوار برای جابه جایی زائران استفاده کرده‌ایم.

باقرجوان گفت: سازمان راهداری آمادگی کامل برای جابه‌جایی زائران را دارد تابع دستورات وزارت کشور، وزارت خارجه و ستاد اربعین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقاد نماینده کنگره آمریکا از حمایت بی، چون و چرای واشنگتن از رژیم صهیونیستی