تنها راهکار جبران زیان‌دهی خودروسازان افزایش قیمت خودرو است


تنها راهکار جبران زیان‌دهی خودروسازان افزایش قیمت خودرو است

فروش خودرو در بورس ممکن است در رفع مشکلات فعلی و توقف زیان انباشته خودروسازان تاثیرگذار باشد اما تنها راه جبران زیان‌های قبلی خودروسازان افزایش قیمت خودرو است.

به گزارش «اخبار خودرو»،عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: «فروش خودرو در بورس ممکن است در رفع مشکلات فعلی و توقف زیان انباشته خودروسازان تاثیرگذار باشد اما تنها راه جبران زیان‌های قبلی خودروسازان افزایش قیمت خودرو است.»
هادی بیگی‌نژاد درخصوص عرضه خودرو در بورس کالا و تاثیر آن بر توقف زیان انباشته 117هزار میلیاردی خودروسازان اظهار کرد: «فروش خودرو در بورس ممکن است در رفع مشکلات فعلی و توقف زیان انباشته خودروسازان تاثیرگذار باشد اما باتوجه به اینکه سیاست‌گزاری های نادرست در گذشته رقم زیادی زیان انباشته برای خودروسازان به همراه داشته، تنها راه جبران این زیان افزایش قیمت خودرو است. قیمت‌ها در بورس کالا نمی‌تواند زیان‌های گذشته خودروسازان را جبران کند.»
وی همچنین درباره تاثیر عرضه خودرو در بورس بر تامین نقدینگی خودروسازان گفت: «راهکارهایی بهتر از بورس برای تامین نقدینگی خودروسازان وجود دارد. یکی از آنها حذف قیمت‌گذاری تکلیفی در صنعت خودرو است چراکه خودروسازان باید خود راهبردی برای برون‌رفت از زیان‌دهی اتخاذ کنند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط