شرکت 10 کشور آسیایی و اروپایی در رالی گردشگری


شرکت 10 کشور آسیایی و اروپایی در رالی گردشگری

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس را اردیبهشت سال ۱۴۰۲ همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می کند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس را اردیبهشت سال ۱۴۰۲ همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می کند.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی گردشگری به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور خودروهای دو دیفرانسیل و موتورسیکلت های مسافرتی بالای ۲۵۰ سی سی از ۱۰ کشور اروپایی و آسیایی به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

اتومبیل های حاضر در این رویداد بین المللی با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از مرزهای مختلف وارد کشور خواهند شد و پس از گردهمایی در حاشیه دریای خزر این رالی را آغاز و به سمت آب های نیلگون خلیج همیشه فارس حرکت خواهند کرد.

استان های گیلان، قزوین، تهران، اصفهان، فارس و هرمزگان در مسیر عبور شرکت کنندگان قرار دارد و بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرها و جاذبه های طبیعی شهرها و مناطق مختلف این استان ها بازدید خواهند کرد تا پس از آشنایی با طبیعت و تمدن کهن ایران، سفیران ایران امن، با شکوه و زیبا در کشورهای مبدأ خود باشند.

مراسم اختتامیه این رالی گردشگری بین المللی، همزمان با روز ملی خلیج فارس در جزیر کیش و در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس با معرفی نفرات برگزیده ای که با رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شیوه نقشه خوانی صحیح و مهارت مسیریابی، کمترین امتیاز منفی را به ثبت رسانده اند، برگزار خواهد شد.

معرفی جاذبه های بی شمار گردشگری، تاریخی و فرهنگی در کریدور حمل و نقل شمال به جنوب، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن در راستای کاهش تصادفات جاده ای، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در سطح کشور، توسعه سفرهای مسئولانه و همچنین گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس از مهمترین اهداف برگزاری این رالی گردشگری بین المللی خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به آدرس www.taci.ir و همچنین وب سایت اختصاصی دبیرخانه رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو