جلسه اضطراری؛ آخرین تلاش چلسی برای جذب اوبا


جلسه اضطراری؛ آخرین تلاش چلسی برای جذب اوبا

مدیران باشگاه چلسی جلسه‌ای اضطراری با مدیران باشگاه بارسلونا برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، برگزار می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش چلسی برای جذب اوبامیانگ همچنان ادامه دارد و آنها امیدوار هستند که انتقال این بازیکن به استمفوردبریج تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی نهایی شود.
این بازیکن اهل گابن، فوریه سال جاری میلادی قراردادش را با آرسنال فسخ کرد و به صورت آزاد به بارسلونا ملحق شد اما حضور روبرت لواندوفسکی و رافینیا و همچنین تمدید قرارداد عثمان دمبله و بازگشت آنسو فاتی از مصدومیت باعث شده است که او به فکر ترک بارسا باشد.
توماس توخل نیز علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد که پیش از این سابقه کار با او در بروسیا دورتموند را نیز داشته و دوران موفقی را در کنارش سپری کرده است.

جلسه اضطراری؛ آخرین تلاش چلسی برای جذب اوبا
پیشنهاد اول چلسی برای جذب این بازیکن حدود 14 میلیون پوند بود که از سوی بارسا رد شد و پیشنهاد دوم آنها نزدیک به 18 میلیون پوند است که گفته می‌شود مورد قبول باشگاه بارسا قرار گرفته است.
این در حالی است که گفته می‌شود شاید اوبامیانگ با نهایی شدن این انتقال به دلیل عدم توافق بر سر بندهای شخصی موافق نباشد اما حمله سارقان به خانه این بازیکن و اتفاقات وحشتناکی که بر سر او و همسرش آمده است، ممکن است تصمیم آنها را برای ادامه حضور در شهر بارسلونا تغییر دهد.
قرار است یک جلسه فوری در فاصله دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برگزار شود و چلسی امیدوار است که تکلیف انتقال این بازیکن به استفموردبریج در همین جلسه مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک