کارزار جدید سهامداران برای حل مشکلات بازار


کارزار جدید سهامداران برای حل مشکلات بازار

از تابستان سال ۱۳۹۹ روند نزولی بورس آغاز شد و سهامداران برای رسیدگی به مشکلات دست به هر کاری زدند و چند روز پیش با راه‌اندازی یک کارزار از رهبری درخواست کردند که وضعیت بورس را بررسی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، ریزش بورس در تابستان سال ۱۳۹۹ آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در همان سال سهامداران جلوی درب سازمان بورس و مجلس تجمع کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند؛ اما صدایشان به کسی نرسید.

پس از این اعتراض‌ها و در زمان انتخابات رئیس دولت سیزدهم به تالار بورس رفت و ۱۰ وعده برای تغییر شرایط داد. ولی تا به امروز هیچ یک از این وعده‌ها به صورت ۱۰۰ درصد محقق نشده است. حتی برخی از کارشناسان عقیده دارند که ریزش بورس در زمان دولت سیزدهم عمیق‌تر شده است.

سهامداران بورسی که به واسطه تشویق مسئولین دولت دوازهم وارد بورس شدند و اکنون در زیان به سر می‌برند. فعال بازار سهام پس از اعترضات فراوان اکنون درخواست کمک از رهبری دارند و کارزاری با عنوان «درخواست جدی مردم از رهبر برای ورود ویژه به موضوع بورس» راه انداختند.

درخواست کمک به بورس

دربخشی از کارزار آمدهاست که ای رهبر گرانقدر و ای پیر فرزانه لطفا به‌خاطر عدم بدبینی مردم و سهامداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی ، ضروری است که هرچه سریع‌تر به موضوع بورس رسیدگی شود.

در پایان درخواست ما به صورت خلاصه این است که سازمان بورس دست از مهندسی شاخص بورس بردارند و معاملات الگوریتمی را برای قیمتهای مشخص مبنی بر کنترل و سرکوب سهم‌ها در نظر گرفتند فوری قطع کنند تا از فرار سرمایه‌ها جلوگیری گردد، دستور دهید هیئت ویژه‌ای جهت بررسی سهم‌ها و صحبت با حقوقی شرکت‌ها و ناظرین سازمان جهت رساندن هر چه سریعتر سهام شرکت‌ها به ارزش واقعی خود به نسبت دارایی و تولید و فروش آن شرکت تشکیل شود و نیز ضرر مردم متضرر، خصوصاً سهم‌هایی که بیشترین ریزش را داشته‌اند جبران شود. یقین داریم که با ورود مقام معظم رهبری به این موضوع خیلی مهم و تدابیر راهگشای ایشان، مشکلات فعلی بورس و سهامداران تا حد زیادی رفع خواهد شد و مردم دوباره سرمایه های خود را وارد تولید و بورس خواهند کرد بطوری که هیچ پولی جهت سرمایه گذاری در کشورهای همسایه از کشور خارج نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری