بحران عجیب در انتظار تیم سرخپوش و پر هوادار


بحران عجیب در انتظار تیم سرخپوش و پر هوادار

تراکتوری‌ها در صورتی که در بازی هفته چهارم مقابل هوادار برنده نشوند با اعتراض سکوها رو به رو خواهند شد.

شرایط باشگاه تراکتور راضی کننده به نظر نمی‌رسد. این تیم در حال حاضر بعد از سه بازی فقط یک امتیاز گرفته است این یعنی یک مساوی و دو باخت. به این ترتیب هواداران تراکتور که تاکنون از نتایج تیمشان راضی نیستند نسبت به این وضع اعتراض کردند.

در همین خصوص شنیدیم قرار است با توجه به آماده شدن ورزشگاه یادگار امام تبریز بازی دو تیم تراکتور و هوادار در این ورزشگاه برگزار شود. از طرفی حضور هواداران در استادیوم‌های لیگ برتر بلامانع است و پیش‌بینی می‌شود تیم تراکتور در این بازی میزبان هوادارانش باشد.

به این ترتیب در این بازی حضور هواداران می‌تواند برای تراکتوری‌ها بسیار مهم باشد چرا که اگر در این بازی مرتکب اشتباه شوند دیگر آن حمایت همیشگی را از هوادارنشان نخواهند دید. آن‌ها از نتایج سه هفته اخیر ناراحت هستند و چون در این سه هفته از حضور در بازی‌های تیمشتان محروم بودند نتوانستند این اعتراص را به آنها اعلام کنند. به نظر می‌رسد آن‌ها در بازی با هوادار اگر نتوانند امتیاز بگیرند باید منتظر شعار حیا کن رها کن از سوی سکوها باشند.

تیم تراکتور تاکنون در لیگ برتر سه بازی به ترتیب مقابل تیم‌های‌ گل‌گهر، ذوب‌آهن و فولاد انجام داده و فقط در بازی با ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک رسیده و در دو دیدار دیگر شکست خورده است. در مورد تیم تراکتور برخی اختلافات داخلی نیز به گوش می‌رسد. تا جایی که چند هفته قبل مدیرعامل و سرپرست این تیم تغییر کرد و به تازگی نیز علی خطیر را از هیئت مدیره کنار گذاشتند.

بحران عجیب در انتظار تیم سرخپوش و پر هوادار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403