ساپینتو یک استقلالی محبوب را نمی‌خواهد!


ساپینتو یک استقلالی محبوب را نمی‌خواهد!

مدیران تیم استقلال با ایجاد تغییر در کادرفنی این تیم مخالفت کردند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال در کادرفنی خود از همشهریانش استفاده می‌کند و گویا اعتقادی به مربیان ایرانی ندارد! سرمربی تیم استقلال پس از مدتی از آغاز حضورش در استقلال و انتخاب خسرو حیدری به عنوان مربی ایرانی در تمرینات و بازی‌های تیم در جلسه‌ای با مدیران استقلال اعلام کرد که به وی نیازی ندارد و باشگاه عذر این مربی را بخواهد اما این اتفاق تا به حال رخ نداده و باشگاه با آن مخالف است.

این در حالی است که سردار آجورلو مدیرعامل استقلال شدیدا موافق ادامه همکاری حیدری با تیم است اما سرمربی استقلال خواستار ادامه کار با این بازیکن قدیمی استقلال نیست و نکته قابل توجه عدم کارایی و همکاری ساپینتو با خسرو حیدری است!

سرمربی استقلال مشورت و همکاری لازم را با مربی تیمش ندارد و به با این اقدامات عدم نیاز به حیدری را نشان می‌دهد اما مدیران این تیم در مقابل خواسته ساپینتو مقاومت کرده و هر طور شده قصد دارند این مربی وطنی را در استقلال حفظ کنند. پیش از این از عدم کارایی و عدم به کارگیری حیدری در نحوه تمرینات و بازی‌های تیم صحبت می‌شد که تماما بر اساس خواسته سرمربی تیم است زیرا وی به همکاران قدیمی خود در هدایت تیم اعتقاد دارد و به ادامه حضور حیدری در استقلال راضی نیست زیرا معتقد است که این مربی کارایی لازم را تیم ندارد!

ساپینتو یک استقلالی محبوب را نمی‌خواهد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...