6 طرح عمرانی در سپیدان کلنگ زنی یا افتتاح شد


6 طرح عمرانی در سپیدان کلنگ زنی یا افتتاح شد

سپیدان - ۶ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در شهرستان سپیدان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار سپیدان در آئین بهره برداری و کلنگ زنی از این طرح‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۴ طرح عمرانی افتتاح و دو طرح دیگر در سپیدان عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

محمد رضایی ابراز کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرا و کلنگ زنی این تعداد طرح ۱۲ میلیارد ۳۴۰ تومان بوده است که بخشی با همت خیرین و بخشی با اعتبار دولتی تأمین شده است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها بیشتر در بخش توسعه و اصلاح برق، خدمات روستایی، بهداشتی، کشاورزی و طرح‌های توسعه عمرانی شهری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سپیدان اجرا و افتتاح این پروژه‌ها را گامی مؤثر در جهت توسعه شهرستان عنوان و در خصوص جزئیات آنها، تصریح کرد: اصلاح شبکه برق روستاهای ده گاه و راه شاهی با اعتبار بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان، افتتاح ۵ باب منزل مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان، افتتاح کانال پنج ده سربست با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان، افتتاح سالن جامع مالیاتی اداره امور مالیاتی یا اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، کلنگ زنی مخزن آب شرب روستای برشنه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان وکلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای شول با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان از جمله طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی در این روز بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا