تحلیل فیبا از دلایل شکست ایران مقابل بسکتبال


تحلیل فیبا از دلایل شکست ایران مقابل بسکتبال

تیم ملی بسکتبال در انتخابی جام‌جهانی از استرالیا شکست بدی خورد.

به گزارش رکنا، روز گذشته تیم ملی بسکتبال در هشتمین دیدار خود در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی در استرالیا به مصاف این کشور رفت و در پایان با اختلاف 30 امتیاز از حریف خود شکست خورد تا با این نتیجه کار برای حضور شاگردان ارمغانی جام‌جهانی سخت و سخت‌تر از قبل شود.

در پایان این دیدار سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در این مورد اینطور نوشت: پس از اینکه استرالیا دید که برتری بزرگ خود در نیمه اول در عرض چند دقیقه در کوارتر سوم از بین رفت، اما توانست به بازی بازگردد و ایران را با نتیجه 98 بر 68 ببرد. بومرها نیمه اول را خوب پشت سر گذاشتند و نیک کی در 20 دقیقه اول 15 امتیاز به ثبت رساند و به نظر می‌رسید که بازی دوباره به سمت و پیروزی آسان برای استرالیا پیش می‌رود.

در ادامه گزارش فیبا آمده است: با این حال، ایران با آتش در چشمان خود از وقت استراحت بیرون آمد و پس از 11 امتیاز عقب افتادن در نیمه دوم، تنها در 4 دقیقه از نیمه دوم نتیجه را به سود خود تغییر داد. البته آن‌ها نمی‌توانستند آن سرعت را در بقیه بازی حفظ کنند، زیرا استرالیا در کوارتر پایانی شدت خود را در حمله افزایش داد.استرالیا، تیم ایران را به مدت 4 دقیقه بدون گل نگه داشت تا با نتیجه 11-0 برتری کانگوروها از تیم ایران 2 رقمی شود. کوشش بازگشت ایران با هدایت محمد جمشیدی (17 امتیاز)، سجاد مشایخی (11 امتیاز) و سالار منجی (10 امتیاز) برای جبران نتیجه کافی نبود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !