توجه به اقامه نماز اول وقت در برنامه های ورزشی کانون «الزهرا (س)» جهرم


توجه به اقامه نماز اول وقت در برنامه های ورزشی کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در برنامه های ورزشی کانون از به جا آوردن نماز اول وقت غافل نمی شوند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،گفت: توجه به اقامه نماز به عنوان یک فریضه الهی از اولویت های هر یک از بچه های مسجد است که آن را در هر شرایط و موقعیتی جزء اولویت ها می دانند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون نماز جماعت اول وقت را در کنار برنامه های ورزشی جزء اولویت ها می دانند و به محض داخل شدن وقت اذان، ورزش را رها کرده و به اقامه نماز می پردازند.

وی عنوان کرد: تداخل برخی برنامه ها همچون استخر شنا و یا سالن فوتسال با وقت نماز سبب شده تا بچه های مسجد با حضور در نمازخانه مجموعه ورزشی مشغول به اقامه نماز شوند.

حضوری عنوان کرد: روز گذشته و در جریان اردوی شنا این کانون فرهنگی هنری، نوجوانان مسجدی با حضور در نمازخانه مجموعه ورزشی به اقامه نماز جماعت پرداختند.

وی عنوان کرد: در این برنامه حدود 50 نفر از بچه های مسجد در مقطع سنی کودک و نوجوان حضور داشتند که در کنار یکدیگر و در صفوف نمازجماعت، نماز را به جماعت اقامه کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: این برنامه در دیگر گروه های سنی و همچنین سایر برنامه های ورزشی و غیر ورزشی در اولویت بوده و مسجدی ها به محض شنیدن ندای اذان، کار را رها کرده و به اقامه نماز جماعت می پرازند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است