درویش: شاید همه بازیکنان تیم ملی با کی‌روش موافق نباشند/10میلیارد فدراسیون را تسویه کردیم


درویش: شاید همه بازیکنان تیم ملی با کی‌روش موافق نباشند/10میلیارد فدراسیون را تسویه کردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خداراشکر بعد از مدت ها این معضع مرتفع و انتخابات برگزار شد. مهم این بود که از حالت بلاتکلیفی در بیاید. حداقل یک پاسخگو داریم که بیاید جواب بدهد. بگوید برنامه ام چیست. نه اینکه بگیود منتظریم انتخابات انجام شود بعد برنامه را بدهیم ببینیم همکارانمان چه کسانی هستند.

وی افزود: امیدواریم از امروز ظهر به بعد هرکسی برای هیات رئیسه فدراسیون انتخاب می شود یک برنامه مدون و خوب اجرا کنند تا تیم ملی شایستگی خودش را نشان بدهد. وقتی یک تیم با این همه بازیکن مقتدر در سطح اول دنیا داریم ولی انسجام ندارد چون هنوز مشخص نبود مسئولیت با کیست. ان شاالله از امروز ظهر به بعد همه دست به دست هم می دهند برای اعتلای یک تیم ملی مقتدر برای اینکه از آبروی فوتبال ایران در صحنه جهانی دفاع کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چقدر می تواند به تاج برای پیشرفت فوتبال کشور کمک کند، گفت: باید هرکاری از دستمان بر بیاید برای فوتبال انجام بدهیم. این وظیفه ذاتی هر مدیرعامل باشگاهی به خصوص باشگاه پرسپولیس است که تعداد زیادی از بازیکنانش هم در خدمت تیم ملی هستند. تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که بازیکنان مستعد و آماده را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم تا از شایستگی هایشان بهره ببرند.

وی در مورد قرض 10میلیاردی که از فدرسیون فوتبال گرفته بود، گفت: تسویه حساب کردیم. خیلی وقت است.

درویش در خصوص اینکه نامش به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه مطرح شده و آیا موافق حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی است، عنوان کرد: صحبت پیرامون این قصه هرچیزی که به تقویت تیم ملی ایران کمک کند تا در صحنه جهانی نمایش خوبی داشته باشد بهترین است. این نظر باید در هیات رئیسه بررسی شود. مطرح کردن اسامی خوب نیست چون تعدد آرا به وجود می آورد. مشخص نیست همه بازیکنان با این امر موافق باشند یا نه. همه حس و علاقه و آرزویمان داشتن یک تیم ملی بسیار قوی و منسجم است تا قدرت فوتبال ایران را در صحنه جهانی نشان بدهند.

وی در خصوص مذاکره با دیاباته گفت: هنوز صددرصد نشده. معلوم نیست چه روزی می‌ِآید. با او صحبت‌هایی داشتیم. خودش تمایل دارد. بیاید. تا آخر هفته تکلیفش روشن می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص حل اختلاف با کارگزار اظهار داشت: عملا کارگزار نداریم. با ارانسل وارد مذاکره شدیم و مشغول انجام کارها هستیم. برای سال جدید پرداختی نداشتند.

درویش در مورد مطالبات یحیی گل محمدی گفت: خیلی وقت است پرداخت شده است. اگرپرداخت نمی کردیم پنجره باز نمی شد.

وی در مورد اینکه لیست پرسپولیس یک جای خالی دارد و آیا قرار است بازیکن دیگری را غیر از دیاباته جذب کنند، اظهار داشت: مگر هر جای خالی را باید پر کنیم؟

درویش در مورد بازگشایی نماد پرسپولیس گفت: قرار بود امروز و فردا انجام شود. از پولی که در بورس سپرده کردیم برای سرمایه گذاری باید استفاده کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان