خدمات ویژه برای اوبا؛ روان درمانی و هتل 5 ستاره


خدمات ویژه برای اوبا؛ روان درمانی و هتل 5 ستاره

پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا، خدمات خاصی را پس از حمله سارقان به منزلش دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته خبر دادند که اوبامیانگ و خانواده‌اش از سوی چند سارق مسلح هدف حمله و ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و وسایل‌شان نیز به سرقت رفته است.
این اتفاق در حالی رخ داد که فرزندان این بازیکن نیز در منزل حضور داشتند و او در برابر چشمان آنها و همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
سارقان موفق شدند اوبامیانگ را مجبور کنند که در گاوصندوقی که در منزل داشت را باز کند و مقداری جواهر و زیورآلات و همچنین کمی پول نقد را از خانه این زوج به سرقت بردند.

خدمات ویژه برای اوبا؛ روان درمانی و هتل 5 ستاره
در حالی که ضرباتی به این بازیکن وارد شده بود، او و همسرش تصمیم گرفتند برای این که فرزندان‌شان بیشتر از این وحشت‌زده نشوند از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند و حالا روزنامه محلی ARA خبر داده است که این بازیکن به هتل لوکس پرنسس سوفیا در بارسلونا نقل مکان کرده و در حال دریافت خدمات ویژه روان درمانی است.
گفته می‌شود قرار است همسر و فرزندان این زوج که یازده و شش ساله هستند هم تحت نظر روانشناس قرار بگیرند تا ضربه روحی و روانی ناشی از اتفاقات رخ داده به صورت کامل از بین برود.
مدیران بارسلونا به بازیکنان این باشگاه توصیه کرده‌ان که برای حفاظت از منازل شخصی و اموال‌شان، نیروهای حفاظتی شخصی را به خدمت بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری