با دیاباته پرونده مهاجم خارجی بسته می‌شود!


با دیاباته پرونده مهاجم خارجی بسته می‌شود!

مدیرعامل پرسپولیس روند مذاکره با مهاجم خارجی سرخپوشان را تشریح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: با همه چالش‌هایی که وجود داشت انتخابات انجام شد و فدراسیون فوتبال و فوتبال ایران از بلاتکلیفی خارج شدند‌. زمانی که فدراسیون سرپرست دارد، مدیریت‌های مختلف وقتی مشکلی پیش می‌آید می‌گویند صبر کنید تا تکلیف روشن شود و بتوانیم اقداماتی انجام بدهیم.

وی افزود: با مشخص شدن رئیس فدراسیون طبیعتا با هیئت رئیسه مقتدر و منسجم می‌توانند برنامه‌ریزی کنند‌. امیدواریم که این برنامه‌ریزی بتواند به تقویت تیم ملی برای مسابقات جام جهانی کمک کند تا بتوانند آرزوی چند ساله مردم را با داشتن این تعداد بازیکن بزرگ و مقتدر برآورده کنند.

درویش در مورد ریاست مهدی تاج گفت: جا دارد از زحمات آقای ماجدی که انسان بسیار خوب و سلامتی بودند و شبانه‌روزی زحمت کشیدند، تشکر کنم. اساسا وقتی یک تشکیلاتی مدیر مشخصی دارد کیفیت کار بهتری هم دارد. امیدواریم آقای تاج که تجربه چندین ساله در فوتبال و آسیا دارند، با هیئت مدیره خودشان از همین امروز بعد از ظهر فکر کنند که چطور یک تیم ملی بزرگ و مقتدر داشته باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص فروش ۵۰۰ بلیت به بانوان برای دیدار فردای این تیم بیان کرد: انشاالله بتوانیم فضایی را مهیا کنیم که روزی برسد که خدمت پنج هزار یا پنجاه هزار بانو باشیم. شورای تامین به ما اعلام می‌کند که چقدر بلیت بفروشیم اما هر چه این روند خوب باشد و آرامش وجود داشته باشد، یقینا تعداد را بالا می‌برند.

درویش درباره آخرین شرایط حضور دیاباته در پرسپولیس گفت: هنوز مشخص نیست. مذاکراتی داشتیم و بناست تا آخر هفته خبر بدهند که می‌آیند یا خیر.

او در واکنش به منتفی شدن انتقال کاوه رضایی به پرسپولیس گفت: مگر قرار بود ایشان بیایند؟ با ما مذاکره‌ای نکرده، اگر با شخص دیگری کرده است، من در جریان نیستم.

درویش در پایان در خصوص اینکه اگر انتقال دیاباته منتفی شود بازیکن دیگری مدنظر پرسپولیس است یا خیر گفت: اصلا.

ویدئو: 258853

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند