پای برگه سرمربیگری کی روش را امضا نمی کنم


پای برگه سرمربیگری کی روش را امضا نمی کنم

نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به جز اسکوچیچ، پای برگه کی روش یا مربی خارجی دیگری را امضا نمی کنم.

میرشاد ماجدی نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رأی اعضای مجمع به مهدی تاج اظهار کرد: اعضای مجمع با منطق، فکر و اعتقاد قلبی رأی‌های خودشان را به صندوق انداختند و یک بار دیگر مهدی تاج به ریاست منصوب شد. امیدواریم این بار تاج آورده خوبی برای فدراسیون داشته باشد.

هیچ دخل و تصرفی در بحث کمیته بدوی نداشتم

او درباره اتفاقات عجیب شب گذشته و ابطال و برگزاری مجدد مجمع گفت: من آن زمان در تلویزیون بودم و خودم هم بعد از دیگران متوجه شدم! در ادامه هم با صحبتی که با اعضای هیئت رئیسه شد قرار بر این شد که انتخابات برگزار شود.

ماجدی درباره اینکه آیا این موضوع در رأی اعضای مجمع تأثیر داشته است، گفت: من به‌عنوان یک کاندیدا سعی کردم از خودم و افراد دیگر مراقبت کنم. لذا هیچ دخل و تصرفی در بحث کمیته بدوی و کار‌های دبیرکل نداشتم. امروز هم از جای خودم بلند شدم و در جای نامزد‌ها نشستم تا حق و حقوق همه یکسان باشد.

کامرانی فر هنوز به دغدغه های خود پافشاری می کند

ماجدی درباره اینکه آیا جلسه شبانه اعضای هیئت رئیسه از ترس تعلیق فدراسیون فوتبال بوده است، گفت: به هر حال قرار بود مجمعی برگزار شود و نمایندگان AFC و فیفا در تهران حضور داشتند. کامرانی‌فر هم یکسری دغدغه‌ها داشت که هنوز هم به آن‌ها اعتقاد دارد، اما اعضای هیئت رئیسه به احترام مجمع کاری کردند که مجمع برگزار شود.

او درباره اینکه برخی‌ها فشار آوردند تا مجمع لغو شود، گفت: من چیزی ندیدم و با من صحبتی در این مورد نشده بود. نکاتی را کامرانی‌فر بیان کرد که باید از خودش سؤال شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش انتخابات قانونی بوده است، گفت: بله، قانونی بوده است.

باید به تاج کمک کنیم

او درباره اظهارات قنبرزاده مبنی بر اینکه یکسری اختلافاتی بین او و تاج وجود دارد که باید در مسیر جام جهانی برطرف شود، اظهار کرد: اگر قنبرزاده گفته است از او سوال کنید چه اختلافاتی بوده است. به هر حال تاج رئیس شده و وظیفه ماست که کمک کنیم؛ نه به تاج، به فدراسیون، تیم ملی و به مردم که نگران تیم ملی هستند.

او درباره شایعاتی که پیرامون بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی مطرح می‌شود، اظهار کرد: تا زمانی که من در فدراسیون باشم، نظرم روی اسکوچیچ است. حتی اگر مربی دیگری را بیاورید امضای من پای آن نخواهد بود.

ماجدی درباره اینکه آیا به کار خود در فدراسیون ادامه می‌دهد، بیان کرد: به هر حال من عضو هیئت رئیسه هستم و سعی می‌کنم کار‌های فنی را پیش ببرم.

سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال درباره اینکه نکات مدنظر کامرانی‌فر چه بوده است، گفت: از خود کامرانی‌فر بپرسید. من در جریان نیستم. من یکی از نامزد‌ها بودم حتی در ورودی و خروجی را هم جدا کردم تا شائبه‌ای به وجود نیاید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل