مهاجم استقلالی خطاب به گل محمدی: ببخشید آقا یحیی! نمی توانم پرسپولیسی شوم


مهاجم استقلالی خطاب به گل محمدی: ببخشید آقا یحیی! نمی توانم پرسپولیسی شوم

رضا درویش در جدیدترین مصاحبه خودش اعلام کرد که اصلا مذاکره ای با کاوه رضایی و مدیربرنامه هایش نداشته است.

مهاجم استقلالی خطاب به گل محمدی: ببخشید آقا یحیی! نمی توانم پرسپولیسی شوم

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرعامل پرسپولیس صادقانه حرف زده و مذاکره ای با مهاجم استقلالی نداشته است اما سرمربی اش یحیی گل محمدی با کاوه رضایی صحبت کرده است.

یحیی گل محمدی و کاوه رضایی رابطه بسیار صمیمانه ای با یکدیگر داشته و چند سالی است رفت و آمد خانوادگی دارند. سرمربی پرسپولیس در زمان کار در ذوب آهن اصفهان با کاوه رضایی که کُرد زبان است آشنا شد و با توجه به اینکه خانواده همسر یحیی گل محمدی نیز کُرد هستند بنابراین رابطه این دو بسیار گرم و صمیمانه شد. در حال حاضر کاوه رضایی یحیی گل محمدی را فالو دارد و در بلژیک هم با سرمربی پرسپولیس در ارتباط بود.

همان طور که درجریان هستید باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

در همین راستا سازمان لیگ استعلام‌های مربوط به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه را از کمیته‌های وضعیت انجام داد و پیگیری‌ها نشان داد پاسخ کمیته‌های مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده و این موضوع با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام شد. به این ترتیب آبی‌پوشان تا نیم‌فصل نمی‌توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.


باشگاه استقلال در ابتدای فصل قرارداد ارسلان مطهری را ثبت و برای این بازیکن نیز کارت بازی دریافت کرده بود. او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش بازی کرد و به همین دلیل درخواست استقلال برای خروج نام این بازیکن از لیست آبی‌پوشان رد شد تا کاوه رضایی عملا نتواند به تیم محبوبش ملحق شود. در پی این اتفاق یحیی گل محمدی که علاقه زیادی به سبک بازی کاوه رضایی دارد با دوست خانوادگی اش وارد مذاکره شد بلکه بتواند او را به پرسپولیس بیاورد اما...

شنیدیم کاوه رضایی پس از یکی، دو روز فکر کردن با سرمربی پرسپولیس تماس گرفته و به او گفته بود: ببخشید آقا یحیی! من نمی توانم پرسپولیسی شوم. ظاهرا سرمربی پرسپولیس نیز به تصمیم کاوه رضایی احترام گذاشته و موضوع منتفی می شود. مهاجم استقلالی در آخرین حضورش در تمرین آبی ها نیز به همبازیان خود گفته بود حتی اگر کارش درست نشود باز هم پرسپولیسی نخواهد شد چون اصلا حوصله جنجال و حاشیه سازی را ندارد و دوست دارد در آرامش به فوتبالش در ایران ادامه دهد./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس