مادران باردار استان سمنان از بیمه رایگان برخوردار می‌شوند


مادران باردار استان سمنان از بیمه رایگان برخوردار می‌شوند

سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان با اعلام اینکه مادران فاقد بیمه تا پایان زمان شیردهی به صورت رایگان بیمه می‌شوند، تصریح کرد: فرزندان آنها نیز تا پنج سالگی به صورت رایگان بیمه خواهند شد.

محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر از اقدامات انجام شده در راستای «حمایت از خانواده و افزایش جمعیت» برای زوج‌های نابارور استان سمنان خبر داد و گفت: بیمه سلامت برای حمایت از زوج‌های نابارور طرحی را در دستور کار دارد که زوج‌ها تا پایان ۴۹ سالگی بیمه می‌شوند و افراد می‌توانند تا سه دوره از خدمات ناباروری بیمه سلامت بهره ببرند.

وی افزود: زوج‌های نابارور از تعرفه‌های دولتی تا ۹۰ درصد و هزینه‌های خصوصی تا ۷۰ درصد خدمات ناباروری بیمه سلامت استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان با بیان اینکه مادران فاقد بیمه از زمان بارداری تا پایان شیردهی فرزندانشان از بیمه رایگان برخوردار خواهند شد، اظهار کرد: خانم‌های بارداری که بیمه ندارند، بدون در نظر گرفتن از اینکه در کدام مرحله از آزمون وسع قرار دارند، بیمه می‌شوند البته فرزندان آنها نیز تا پایان پنج سالگی بیمه خواهند شد.

حسینی با اشاره به سایر خدمات این سازمان برای خانم‌های باردار، اعلام کرد: ما با مطب‌های پروانه دار مامایی استان سمنان نیز قرارداد بستیم تا مادران باردار به آنجا مراجعه می‌کنند و از خدمات درمانی این مراکز استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت