اولین مصاحبه تاج بعد از ریاست؛ نمی دانم، حرف نمی زنم، اطلاعی ندارم، از دیگران بپرسید!


اولین مصاحبه تاج بعد از ریاست؛ نمی دانم، حرف نمی زنم، اطلاعی ندارم، از دیگران بپرسید!

رئیس فدراسیون فوتبال در نخستین مصاحبه خود بعد از ریاست فدراسیون فوتبال از پاسخ به سئوالات مهم طفره رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال پس از پایان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از همه عزیزانی که منت بر سر بنده گذاشتند و به من رای دادند تشکر می‌کنم و این موضوع مسولیتم را بیشتر از قبل کرد.جای گلایه و گله‌گذاری نیست، همه چیز تمام شد و باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه تیم خوب و قوی داشته باشیم، همه باید در کنار هم باشیم. باید تلاش کنیم تا به فوتبال ایران کمک کنیم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: الان وقت دشمنی نیست، وقت دوستی، همدلی و اتحاد است. همه در کنار هم هستیم.

اولین مصاحبه تاج بعد از ریاست؛ نمی دانم، حرف نمی زنم، اطلاعی ندارم، از دیگران بپرسید!

نمی دانم، حرف نمی زنم، اطلاعی ندارم، از دیگران بپرسید!

مهدی تاج پس از برگزیده شدن به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و رای خوبی دادند. مایل نیستم درباره اتفاقاتی که پیش از مجمع رخ داد، حرف بزنم. باید همه دست به دست هم بدهیم و برای تعامل و برنامه‌ریزی آینده تلاش کنیم. مجموعه فوتبال مجموعه خوبی است و همه یکدیگر را می‌شناسیم. رای اعضای مجمع مسئولیت من را سنگین کرد. از گذشته و رفتاری که انجام شد گله‌ای ندارم.

وی افزود: شاید برخی دوستان اطلاعات من را نداشته باشند. برداشتی که از کنفدراسیون آسیا و رقبایی که دارم این است که همین الان اگر همه دست به دست هم بدهیم، چند هیچ از کره‌جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم. باید از همه این کشورها پیش بیفتیم چون ایران هستیم و فوتبال اول آسیا را داریم. موضوع صدور مجوز حرفه‌ای برای ما بسیار مهم است و نباید بپذیریم که استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا محروم باشند.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون پنج‌ستاره دوباره تکرار می‌شود؟ گفت: باید فوتسال و فوتبال ساحلی رشد کنند. زمانی در فوتبال ساحلی دوم جهان بودیم ولی حالا به رده ۱۶ رسیده‌ایم.

وی درخصوص وضعیت داوران در ایران بیان کرد: VAR مسئله‌ای مهم است. ما در میان برادران و خواهران 9 داور الیت داریم که همه آنها حذف شده‌اند و اکنون فقط علیرضا فغانی را داریم. تنها او می‌تواند در مسابقات بین‌المللی شرکت کند؛ آن هم بدون کمک داور.

وی درباره زمان ورود کمک‌داور ویدئویی به فوتبال ایران هم گفت: نمی‌دانم.

رئیس فدراسیون فوتبال حاضر نشد درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال حرف بزند و گفت: درباره سرمربی تیم ملی حرف نمی زنم.

تاج درباره اسنادی که در روزهای اخیر به عنوان احکام قضایی او منتشر شده بود، گفت: اطلاعی ندارم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد استعفای وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی فوتسال عنوان کرد: نمی‌دانم.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا لغو مجمع انتخاباتی در نیمه‌شب منطقی بود؟ گفت: از کسانی که در ۲ هفته گذشته اتفاقات را رقم زدند، بپرسید.

وی در مواجهه با پرسش‌هایی درباره دبیرکل فدراسیون، کادر فنی تیم ملی فوتبال، برنامه‌اش برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس و اظهار نظر میرشاد ماجدی مبنی بر اینکه قرارداد احتمالی کارلوس کی‌روش را امضا نمی‌کند، پاسخی نداد.

بیشتر بخوانید:

انتخابات فدراسیون فوتبال| تاجِ و تخت فوتبال به مهدی تاج رسید صحبتهای اهالی مجمع بعد از برگزاری انتخابات/ داغ و جنجالی مثل انتخاب تاج!|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش