پوکو M5 و M5s ؛ قیمت، مشخصات فنی و تاریخ رونمایی


پوکو M5 و M5s ؛ قیمت، مشخصات فنی و تاریخ رونمایی

قیمت، مشخصات فنی، تاریخ رونمایی و سایر جزئیات گوشی های پوکو M5 و پوکو M5s اعلام شد. در ادامه، هر آنچه از پوکو ام 5 و ام 5 اس می‌دانیم را مرور می‌کنیم.شعبه جهانی پوکو در توییتر تایید کرد که گوشی های پوکو ام 5 و پوکو ام 5 اس را در ساعت 20 به وقت...

قیمت، مشخصات فنی، تاریخ رونمایی و سایر جزئیات گوشی های پوکو M5 و پوکو M5s اعلام شد. در ادامه، هر آنچه از پوکو ام 5 و ام 5 اس می‌دانیم را مرور می‌کنیم.

شعبه جهانی پوکو در توییتر تایید کرد که گوشی های پوکو ام 5 و پوکو ام 5 اس را در ساعت 20 به وقت محلی روز 5 سپتامبر 2022 (14 شهریور 1401) معرفی خواهد کرد. این رویداد در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، یوتیوب و توییتر به صورت زنده پخش می‌شود. در اینجا می‌خواهیم تمام اطلاعاتی که از گوشی های پوکو M5 و M5s می‌دانیم را بررسی کنیم.

مشخصات پوکو M5 و M5s

پوکو ام 5 از تراشه مدیاتک هلیو جی 99 و نمایشگر 6.58 اینچی ال سی دی با وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی در پیکربندی 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار شود.

پوکو M5 و M5s ؛ قیمت، مشخصات فنی و تاریخ رونمایی

پوکو M5 احتمالا به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی مجهز خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره دوربین‌های این گوشی موجود نیست، اما به احتمال زیاد حسگر تشخیص اثر انگشت آن در کناره دستگاه قرار گرفته است. سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 و پنل پشتی با طراحی چرم‌مانند از دیگر ویژگی‌های پوکو ام 5 محسوب می‌شوند.

این گوشی در بازار جهانی از اتصال NFC پشتیبانی می‌کند، اما نسخه هندی آن دارای این قابلیت نخواهد بود. پوکو ام 5 احتمالا با قیمت کمتر از 15 هزار روپیه یا 188 دلار در هند عرضه می‌شود.

پوکو M5s نیز در سه نسخه 4+64 گیگابایتی، 4+128 گیگابایتی و 6+128 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های سفید، خاکستری و آبی موجود خواهد بود. هنوز اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی و جزئیات پوکو ام 5 اس اعلام نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور