آمادگی مراکز اقامتی مرزی برای ارائه خدمت به زائران امام حسین(ع)


آمادگی مراکز اقامتی مرزی برای ارائه خدمت به زائران امام حسین(ع)

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بیش از ۵۴ زائرسرا و ده‌ ها موکب برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی فعال است. هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عالیات انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی بیان کرد: با توجه به بسته شدن مرزهای خروجی کشور به سمت عراق، حفظ کرامت زائران حسینی در دستور کار قرار گرفت، بیش از ۵۴ زائرسرا و ده‌ها موکب برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی فعال است. هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عالیات انجام شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: با توجه به بسته شدن تمام مرزهای کشور به سمت عراق، درخواست می‌شود، زائران تا اطلاع ثانوی به مرزها مراجعه نکنند و منتظر اطلاع رسانی باشند.
واحدی تصریح کرد: حسب دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تمام مدیران کل در پنج استان مرزی موظف شده‌اند، تمام ظرفیت‌های اقامتی از قبیل مجتمع‌های گردشگری را برای ارائه خدمات به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) به کار گیرند، به همین منظور تیم‌های نظارتی از سوی معاونت امور استان‌های این وزارتخانه به استان‌های مرزی اعزام شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند