تقدیر از مدیرعامل بانک مسکن در همایش یاوران اشتغال و خودکفایی


از مدیرعامل بانک مسکن با اهدای لوحی به سبب ارایه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و توانمندسازی قشر نیازمند تقدیر شد.به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن_ هیبنا، همایش « تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی»، بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان...

تقدیر از مدیرعامل بانک مسکن در همایش یاوران اشتغال و خودکفایی

از مدیرعامل بانک مسکن با اهدای لوحی به سبب ارایه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و توانمندسازی قشر نیازمند تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن_ هیبنا، همایش « تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی»، بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، آیت الله محسن کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس هیات امنای کمیته امداد، اصغر عبدالحسنی قائم مقام بانک مرکزی، سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌‎های دولتی وزیر اقتصاد و علی فرزین مدیرعامل بانک ملی و رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد.

در این همایش محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و مدیران عامل بانک‌های کشاورزی، تجارت، رفاه کارگران، سپه، ملت، صادرات و ... حضور داشتند.

در ابتدای این همایش، نمایشگاه صنایع دستی کمیته امداد با حضور رییس این نهاد افتتاح شد که طی آن مددجویان به ارایه محصولاتی در حوزه‌های صنایع نوآور، تبدیلی، دستی و صنعتی پرداختند.

طی این مراسم، آیت الله محسن کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تشکر از بانک‌های دولتی، باز شدن باب خیر را فرصتنی مغتنم توصیف کرد و ارایه تسهیلات به قشر ضعیف جامعه و اشتغالزایی برای آنان را مهمترین اقدام برای رشد اقتصادی کشور دانست.

بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز یکی از مهمترین ماموریت‌های این نهاد را توانمندسازی قشر ضعیف جامعه مطرح کرد و گفت: بانک‌های عامل در این چهل سال بیشترین همکاری را با کمیته امداد داشتند و با اشتغالزایی و توانمندسازی که صورت گرفته طی سال‌های اخیر ۷۰۰ هزار خانواده از تحت پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند.

وی بانک‌ها را یاوران اشتغالزایی دانست و گفت: سال گذشته کمیته امداد ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرد که سهم بانک‌های عامل بسیار مهم بود و امسال برای ایجاد ۵۰۰ هزار شغل برنامه‌ریزی شده است.

همچنین حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌‎های دولتی وزیر اقتصاد ارایه تسهیلات به مددجویان را برکت کار بانکی عنوان کرد و یکی از برنامه‌های وزارت اقتصاد را هدایت پرداخت تسهیلات به سمت نیازهای خرد دانست.

علیرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی و رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی نیز با بیان اینکه سهم کمیته امداد از تسهیلات نظام بانکی افزایش یافته است، گفت: امسال طی ۵ ماه به ۴۴ هزار نفر از مددجویان تسهیلات اعطا شد که نسبت به دوره مشابه خود در سال قبل ۳۹ درصد رشد داشته است.

در پایان این همایش با اهدای لوحی از مدیرعامل بانک مسکن به سبب حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعطای تسهیلات برای توانمندسازی و اشتغالزایی قشر نیازمند و کمتر برخوردار، تقدیر و تشکر صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس