کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش


دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» و ارسال پرونده به دادگاه خبر داد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی در شورای‌عالی قوه قضائیه اظهار داشت: با تلاش و زحمات...

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» و ارسال پرونده به دادگاه خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی در شورای‌عالی قوه قضائیه اظهار داشت: با تلاش و زحمات شبانه‌روزی و پس از پیگیری‌های به عمل آمده، قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و پرونده آن دوشنبه به دادگاه ارسال شد.

دادستان تهران از تشکیل قرارگاه ویژه برای مقابله سریع، قاطعانه و قانونی با سارقان مسلح، زورگیرها و افراد شروری که امنیت جامعه را سلب می‌کنند خبر داد و گفت: جلسات این قرارگاه به صورت مستمر در دادسرای تهران در حال برگزاری است؛ ضمن آنکه ۲ شعبه دادسرای ویژه سرقت‌های مسلحانه را نیز به این امر اختصاص داده‌ایم.

قاضی‌القضات خطاب به مسئولان ذیربط قضایی نیز تأکید کرد: مطابق با ضوابط قانونی، هرچه سریع‌تر به پرونده‌های جرایم و سرقت‌های خشن رسیدگی کنید و برای سارقان خشن، وفق مقررات قانونی، مجازات‌های بازدارنده در نظر بگیرید و دادگاه‌های برخی از این افراد شرور و باسابقه باید به نحوی برگزار شود که مردم مطلع شوند و از این طریق بازدارندگی بیشتری در جامعه ایجاد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری