پرونده «راز ناتمام» بار دیگر باز شد/ تقدیر از عوامل سریال


 پرونده «راز ناتمام» بار دیگر باز شد/ تقدیر از عوامل سریال

مراسم تقدیر از عوامل سریال «راز ناتمام» با حضور عوامل سریال و خانواده معظم شهید محمد جواد باهنر در مورخ ۷ شهریور ۱۴۰۱ توسط روابط عمومی دانشکده رفاه در سالن همایش بنیاد فرهنگی رفاه برگزار گردید.

مراسم تقدیر از عوامل سریال «راز ناتمام» به همت روابط عمومی دانشکده رفاه صبح روز ۷ شهریور ۱۴۰۱ با حضور ۳۰ نفر از عوامل اصلی سریال اعم از کارگردان و بازیگران بخش گذشته و حال سریال، دکتر ناصر باهنر به همراه خانواده معزز، آقای فاطمی مدیر سیمای استان ها، آقای علی رمضانی مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان، عادل ترازوی زر معاون رییس کل دادگاه های عمومی انقلاب در سالن همایش بنیاد فرهنگی رفاه برگزار گردید.

سریال «راز ناتمام» به زندگی پرفراز و نشیب شهید دکتر محمدجواد باهنر و اتفاقات سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد.

ناصر باهنر فرزند ارشد شهید باهنر در ابتدای این مراسم با بیان اینکه بسیار خوشحالم پس از مدت‌ها سریالی با محوریت زندگی تعدادی از بزرگان این مرز و بوم ساخته شد اظهار کرد: تولید سریالی همچون «راز ناتمام» نسل جوان را با رشادت‌های قهرمانان کشور عزیزمان ایران آشنا می کند. اتفاقی که در صدا و سیمای ما تاکنون رخ نداده بود و جای امیدواری دارد. به عوامل این سریال خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم و به خوبی می‌دانم که طراحی گریم روزانه تک تک بازیگران چه مشقت‌هایی به همراه دارد. قطعا تمامی عزیزان سازنده این سریال تلاش خود را به کار بسته‌اند تا اثری در خور توجه تولید کنند.

 پرونده «راز ناتمام» بار دیگر باز شد/ تقدیر از عوامل سریال

سیدعباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها نیز در ادامه گفت: ما برای برنامه تولیدات نمایشی استان‌ها در دوره پنج ساله اول سریال‌های شهید بهشتی، شهید باهنر، شهدای محراب آیت‌الله صدوقی، شهید محراب آیت‌الله قاضی‌طباطبایی و شهید مدنی را در دستور کار داریم. در کنار آن دو سریال «جلال 1و 2» را نیز برای پرداختن به انقلاب تبریز تولید شد و به پخش رسید.

وی افزود: سریال‌های «سرداران شهید» در استان همدان و «حبیب سپاه» در استان اصفهان قرار است ساخته شوند، البته سریال‌های شهید بهشتی، شهید خرازی و شهید کاظمی نیز در دستور کار ما بود که با استانداری اصفهان تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم و زمان زیادی برای تولید آن گذشت. در همین حین تغییر استاندار را شاهد بودیم که متأسفانه همچنان به وعده عمل نشده است. با تمام این تفاسیر آقای رمضانی در استان کرمان موفق شدند سریال «راز ناتمام» را با بودجه اندک تولید کنند.

احمد علی رمضانی مدیر مرکز کرمان نیز به عنوان سخنران بعدی مراسم تصریح کرد: بسیاری با شنیدن اسم کرمان تنها به یاد صنایع و معادن این استان می‌افتند در صورتی که ما در کرمان دلاورمردانی داشته‌ایم که در برهه‌های مختلف تاریخ رشادت‌های بسیاری داشته‌اند. جای تقدیر و تشکر دارد که آقای امین امانی و گروهش توانسته‌اند زندگی یکی از این شهیدان والا مقام را به زیبایی هر چه تمام‌تر به تصویر بکشند. امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور سریال زندگی شهید سردار سلیمانی هم مقابل دوربین برود تا نسل‌های بعدی با بزرگان این کشور بیشتر آشنا شوند.

مراسم نامبرده که در راستای تجلیل و تقدیر از عوامل سریال «راز ناتمام» و خانواده بزرگوار شهید محمد جواد باهنر بود، مهمان گفته ها و گلایه های عوامل سریال نیز شد.

فرهاد جم بازیگر نقش دکتر محمد جواد باهنر اظهار کرد: با سختی با دستمزد های ناچیز کار میکنند ، این نوع فیلم ها باتوجه به تاثیرگذاری که دارند باید بودجه بیشتری به آن ها تعلق گیرد.

نگین معتضدی نیز که در این فیلم نقش همسر مامور امنیتی را ایفا می کند گفت: این سریال در شناخت من از شخصیت بزرگ شهید باهنر نقش بسزایی داشت ، همچنین وی خاطر نشان کرد: در اجرای سکانس های ترکیه همدلی ها و صحبت های جناب آقای دکتر ناصر باهنر واقعا برای من دلگرمی بود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا