ستاره سوئدی به یونایتد نه گفت؛ به نیوکسل بله


ستاره سوئدی به یونایتد نه گفت؛ به نیوکسل بله

یک روزنامه اسپانیایی مدعی است الکساندر ایساک، ستاره سوئدی سوسیداد، پیش از پیوستن به نیوکسل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر ایساک مهاجم ملی‌پوش سوئدی، در روزهای اخیر با قراردادی 70 میلیون یورویی رئال سوسیداد را ترک کرد و به انگلیس رفت تا پیراهن نیوکسل را به تن کند. او سه فصل گذشته را برای سوسیداد بازی کرده بود.

الکساندر ایساک 22ساله در فاصله سال‌های 2017 تا 2019 با پیراهن بوروسیا دورتموند درخشید و چهره شد. مهاجم سوئدی سپس به سوسیداد پیوست و برای این تیم 132 بازی انجام داد و 44 گل به ثمر رساند.

ستاره سوئدی به یونایتد نه گفت؛ به نیوکسل بله

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو امروز مدعی شد پیش از پیوستن ایساک به نیوکسل، منچستریونایتد برای جذب این مهاجم سوئدی تلاش می‌کرد. شیاطین سرخ حتی با مدیر برنامه‌های ایساک تماس گرفته و خواهان مذاکره شخصی با او برای رسیدن به توافق بودند.

موندو می‌گوید با اینکه یونایتد پیشنهاد مالی قابل توجهی ارائه کرده بود ولی مدیر برنامه‌های ستاره سوئدی به او توصیه می‌کند با یونایتدها پاسخ منفی بدهد.

ایساک بعد از پاسخ منفی به یونایتد با قراردادی بزرگ به نیوکسل پیوست. او البته تا این لحظه برای تیم جدیدش به میدان نرفته و منتظر است تا مجوز کاری‌اش از طرف دولت انگلیس صادر شود. او به همین دلیل در تساوی پریروز نیوکسل مقابل ولوز در میدان حضور نداشت و حتی ممکن است بازی فردای تیمش مقابل لیورپول را هم از دست بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!