قاتل 16 ساله فقط 24 ساعت فراری بود!/ مرد 28 ساله رامیانی قربانی کینه توزی شد


قاتل 16 ساله فقط 24 ساعت فراری بود!/ مرد 28 ساله رامیانی قربانی کینه توزی شد

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف قتل عمد و دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی رامیان خبر داد.

به گزارش رکنا ازگلستان؛ سرهنگ فرزاد تاجره اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر قتل مردی 28 ساله در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مقتول با استفاده از یک شیء نوک تیز از ناحیه گردن به شدت مجروح و به علت جراحات وارده به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی افزود: تیمی متشکل از عوامل پلیس آگاهی و ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضائی تحقیقات در خصوص دستگیری قاتل و علت وقوع قتل را آغار و در کمتراز 24 ساعت طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به دستگیری قاتل که جوانی 16 ساله بود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهم به قتل در پلیس آگاهی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه شواهد و مستندات متهم به قتل اعتراف و علت و انگیزه آن را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کرد .

سرهنگ تاجره در پایان و به منظور پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خشم از هر گونه اقدام بی مورد و تصمیم گیری عجولانه خودداری کنند.

کرامتی/گلستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!