چهار سرپناه در روستای چاه سالم شهرستان نهبندان افتتاح شد


چهار سرپناه در روستای چاه سالم شهرستان نهبندان افتتاح شد

بیرجند- سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از افتتاح چهار واحد به متراژ ۱۲۰ متر در روستای چاه سالم شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی در حاشیه افتتاح چهار سرپناه در روستای چاه سالم شهرستان نهبندان، اظهار داشت: علی رغم اینکه جمعیت هلال احمر در راستای حفظ کرامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری در حوزه مسکن وظیفه ذاتی ندارد اما نسبت به ساخت چهار سرپناه برای خانواده‌های نیازمند روستای چاه سالم شهرستان نهبندان اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در هر زمان و مکانی که زندگی مردم دچار خدشه و حادثه شود حتماً حضور دارند، گفت: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با همفکری و همیاری افراد داوطلب و مدیران اجرایی شهرستان تصمیم گرفتند برخی نقاط کور استان را شناسایی و با کمک گروه‌های جوان و داوطلبان خیر مشکلات مردم را برطرف کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم منطقه چاه‌سالم در مکان‌هایی زندگی می‌کردند که هیچ گونه مصالح ساختمانی در آن بکار نرفته بود، گفت: جمعیت هلال احمر با جذب منابع و حمایت‌های خیرین در واقع پلی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان شد تا این چهار پناه احداث شود.

وی به ساخت دو سرپناه دیگر در این روستا اشاره کرد و گفت: اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال جهت ساخت این واحدها هزینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی