بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا ثبت نام کرد


بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا ثبت نام کرد

رسانه های غربی گزارش کردند، جو بایدن اوراق رسمی ثبت نام خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا را نزد کمیسیون فدرال انتخابات این کشور ثبت کرده است.

به گزارش فارس، رسانه های غربی به یک سند منتشر شده از سوی وبسایت کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا استناد کردند که نشان می دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ثبت نام مجدد به عنوان نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا را نزد این کمیسیون انجام داده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در صفحه مربوط به برگه ثبت اطلاعات کاندیداتوری مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا که امروز سه شنبه ثبت و منتشر شده، عبارت «بایدن به عنوان نامزد رئیس جمهوری» در بخش اطلاعات «کمیته اصلی ستاد انتخاباتی برای جوزف آر بایدن جونیور و کامالا هریس» ذکر شده است.

به نوشته ایندیپندنت، خبر ثبت اوراق رسمی کاندیداتوری مجدد برای ریاست جمهوری از سوی جو بایدن در حالی منتشر می شود که او قرار است روز پنجشنبه سخنرانی مهمی در ایالت فیلادلفیا ایراد کند و خود را برای این سخنرانی آماده می کند.

بر اساس اعلام کاخ سفید، بایدن در اطراف بنای «پارک تاریخی ملی استقلال» در فیلادلفیا با موضوع «ادامه نبرد برای روح ملت» سخنرانی خواهد کرد.

آنطور که ایندیپندنت نوشته، موضوع این سخنرانی بایدن یادآور عنوانی است که او برای ستاد انتخاباتی سال ۲۰۲۰ خود به کار برده و آن مبارزه انتخاباتی و نبردش با دونالد ترامپ در آن انتخابات را به عنوان «نبرد برای روح آمریکا» معرفی کرد.

بر اساس قوانین انتخاباتی آمریکا نامزدهای انتخاباتی احزاب این کشور ابتدا باید در رقابت درون حزبی مربوط به هر یک از احزاب شرکت و با چهره های دیگری که در داخل آن حزب به عنوان نامزدهای انتخابات درون حزبی مطرح شده اند رقابت کنند اما به طور معمول یک رئیس جمهور مشغول به کار به احتمال تقریبا مسلم نامزد اصلی حزبش برای رسیدن به دور بعدی ریاست جمهوری خود است.

در ماه های اخیر کاخ سفید و خود بایدن چندین بار بر قطعیت قصد او برای نامزدی دوباره او برای انتخابات ریاست جمهوری برای سال ۲۰۲۴ از سوی حزب دموکرات تاکید کرده بودند اما مسائل مختلفی نظیر افول محبوبیت او در نظرسنجی ها، گاف های متعدد و حرکات عجیبی که او در موقعیتهای مختلف نشان داده و نگرانی از بابت سن بالایش موجب شده که در حزب دموکرات بر سر نامزدی مجدد او از جانب این حزب برای ریاست جمهوری اختلاف نظر وجود داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در