امتناع دادگاه صهیونیستی از تجدید نظر برای آزادی اسیر فلسطینی


امتناع دادگاه صهیونیستی از تجدید نظر برای آزادی اسیر فلسطینی

دادگاه رژیم صهیونیستی درخواست تجدید نظر در مورد آزادی «خلیل عواوده» که به دلیل اعتصاب غذا وضعیت جسمانی وخیمی دارد را رد کرد.

انجمن اسرای «واعد» در فلسطین امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دادگاه رژیم اشغالگر صهیونیستی مجدداً از آزادی خلیل عواوده (العواوده) اسیر فلسطینی که ۱۷۱ روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برد، خودداری کرد.»

طبق گزارش المیادین، انجمن واعد اضافه کرد: «این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که خلیل عواوده وضعیت جسمانی وخیمی دارد و چنانچه به وضعیت او زودتر رسیدگی نشود، احتمال شهادت او بسیار بالاست.»

این انجمن تأکید کرد که هنوز منتظر اقدام جدی نهاد‌های بین‌المللی برای پایان دادن به تراژدی این اسیر فلسطینی و آزادی وی است.

انجمن «مهجة القدس» نیز اعلام کرده است: «تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی برای رد درخواست آزادی خلیل عواوده بدون تردید تأکید می‌کند که دادگاه مذکور در قتل تدریجی او شریک است.»

خلیل عواده از ۱۷۱ روز پیش تاکنون در اعتراض به بازداشت ادارای و غیرموجه خود دست به اعتصاب غذا زده است که به دنبال آن وضعیت جسمانی او به شدت وخیم است.

وکیل «خلیل عواوده» چند روز پیش از امتناع دادگاه رژیم صهیونیستی از آزادی این اسیر فلسطینی خبر داد.

پیش از این حامیان ملت فلسطین در حمایت از اسیر عواوده با تجمع در مقابل بیمارستان «آصاف حروفه» در سرزمین‌های اشغالی اعتراض کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس