بدون پیشنهاد، بدون جایگزین؛ صلح اجباری با رونالدو


بدون پیشنهاد، بدون جایگزین؛ صلح اجباری با رونالدو

به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد چاره‌ای جز ادامه همکاری ندارند و دنیای فوتبال یک فصل دیگر شاهد بازی ستاره پرتغالی با پیراهن شیاطین سرخ خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو اصلا انتظار نداشت تابستان امسال برایش اینطور پیش برود. او زمانی که تصمیم به جدایی از منچستریونایتد گرفت، خودش و مدیر برنامه‌هایش کوچکترین شکی نداشتند که سیلی از پیشنهادها از باشگاه‌های گوشه و کنار دنیا از راه خواهد رسید.

اما در عوض رونالدو هشت هفته‌ای را پشت سر گذاشت که بدون شک او را بسیار آزار داده است. مندس در این مدت سخت تلاش کرده که ماشین پولسازی‌اش، کریستیانو رونالدو، را در معرض توجه رسانه‌‌ای نگه دارد ولی با همه این تلاش‌ها تا این لحظه پیشنهادی رسمی برای ستاره پرتغالی دریافت نشده است.

بدون پیشنهاد، بدون جایگزین؛ صلح اجباری با رونالدو

با گذشت زمان اینطور به نظر می‌رسید که جدایی رونالدو حتی برای یونایتد هم گزینه مفیدتری است. غیبت او در تور پیش‌فصل منچستریونایتد و تقریبا نیمکت‌نشین شدن کریستیانو در بازگشت به تیم اریک تن‌هاخ نشان می‌داد که شیاطین سرخ از ستاره پرتغالی‌شان ناراحت هستند. اما حالا شرایط به شکلی پیش رفته که به نظر می‌رسد تقدیر یونایتد و رونالدو در یک مسیر قرار گرفته و آنها بدون اینکه بخواهند باید همدیگر را تحمل کنند. مساله اینجا است که نه کریستیانو و نه منچستریونایتد چاره‌ دیگری ندارند.

بدون پیشنهاد، بدون جایگزین؛ صلح اجباری با رونالدو

منچستر می‌داند که دیگر پولی در خزانه باشگاه موجود نیست. شیاطین سرخ آخرین سِنت‌های خود را برای خرید آنتونی از آژاکس خرج کردند و حالا باید دست‌کم تا ماه ژانویه با همین بازیکنان ادامه دهند. حتی اگر اندک پولی باقی مانده باشد اولویت اول اریک تن‌هاخ خرید یک دفاع راست و یک هافبک است. در این شرایط یونایتد ترجیح می‌دهد کریستیانو را در اختیار داشته باشد به این امید که شاید اریک تن‌هاخ در ادامه فصل از او بیشتر استفاده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل