مهاجری: گلایه من به خاطر نبود تماشاگر بی مورد نبود/ بازیکنانم مقابل استقلال دویدند و جنگیدند


مهاجری: گلایه من به خاطر نبود تماشاگر بی مورد نبود/ بازیکنانم مقابل استقلال دویدند و جنگیدند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: گلایه من به خاطر نبود تماشاگر در ورزشگاه بی مورد نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، رضا مهاجری بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: جا دارد که به تماشاگران مان خسته نباشید بگویم که جو خوبی ایجاد کردند. این نشان داد که گلایه من به خاطر نبود ورزشگاه بی مورد نبوده است. امروز 90 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار ما بود که حقمان بود. بازی پیچیده و تاکتیکی بود که در نیمه اول سه چهار موقعیت گل داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه استقلال بازی بلند را برای گلزنی انتخاب کرد تحت فشار قرار گرفتیم، به خصوص در اواخر مسابقه. امیدوارم این فوتبال ما بهتر و بهتر شود اما نیاز به حمایت مالی و معنوی داریم که شرمنده شما و مردم نشویم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد تساوی بدون گل گفت: این بازی نشان داد که باخت به پیکان هم می‌تواند اتفاق فوتبالی باشد و بازیکنان ما باید بدانند هر وقت پا پس بکشیم تنبیه می‌شویم. امروز بازیکنان مقابل استقلال دویدند، جنگیدند و تاکتیک تیمی را پیاده کردند و بازی خوشگلی انجام دادیم. شاید می‌توانست این بازی با تساوی یک بر یک یا دو بر دو تمام شود که در آنصورت لذتش بیشتر بود اما دروازه‌بان های دو تیم خوب کار کردند و مهاجمان بی دقت بودند.

مهاجری تصریح کرد: این مساوی چیزی از ارزش های دو تیم به ویژه تیم نفت کم نمی‌کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد تیم داوری مسابقه گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و در برخی صحنه‌ها انتظار داشتیم داور به سود ما سوت بزند که زد اما تیم داوری خوب بود و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری