پاس 80 متری فروزان برای گل نجات‌بخش(ویدئو)


پاس 80 متری فروزان برای گل نجات‌بخش(ویدئو)

دروازه‌بان گل‌گهر در جریان دیدار جذاب مقابل مس کرمان به زیبایی پایه‌گذار گل اول تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، جدا از جذابیت‌های دربی پُر گل و تماشایی کرمان که با تساوی مس و گل‌گهر سیرجان همراه بود، گل‌های زیبایی هم به ثمر رسید که زیباترین آنها را سیرجانی‌ها در نیمه نخست روی حرکتی که محسن فروزان آغاز کرد، به ثمر رساندند.

محسن فروزان که در دیدارهای اخیرشان نمایش درخشانی داشته و یکی از بهترین‌های گل‌گهر سیرجان بوده، پس از سیو نجات‌بخش لحظه آخری در مسابقه هفته قبل برابر مس رفسنجان، امشب هم در جدال با دیگر تیم کرمانی به شکل دیگری خودنمایی کرد و در کنار دو واکنش، گل هم ساخت.

دروازه‌بان با تجربه گل‌گهر در لحظات پایانی نیمه اول که تیمش با یک گل از مس کرمان عقب بود، پس از دریافت پاس رو به عقب مرتضی تبریزی که از میانه میدان داده شد، با یک اِستپ خوب و نگاه دقیق، توپ را ۸۰ متر دورتر به پشت مدافعان مس رفسنجان فرستاد تا محمد خدابنده لو وارد محوطه جریمه شود و پاس گل اول گل‌گهر را به تبریزی بدهد.

فروزان که جزو معدود گلرهای توانمند در بازی با پا محسوب می‌شود و سال گذشته نیز دو گل برای گل‌گهر ساخته بود، در دیدار برابر مس کرمان نیز این کار را انجام داد تا نشان بدهد در کنار کار گلری، بازی‌سازی از عقب زمین هم در دستور کارش دارد.

ویدئو: 258910

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا