اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به دور از حرکات نمایشی در حال پیشبرد اهداف فرهنگی منطقه است


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به دور از حرکات نمایشی در حال پیشبرد اهداف فرهنگی منطقه است

حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی گفت: نحوه اجرایی سند تحول فرهنگی بیانگر این است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بهذصورت جدی در حال پیشبرد اهداف فرهنگی این منطقه تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «عبدالرسول الله وردی» در سومین نشست هم اندیشی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوب کرمان، با ابراز خرسندی از تدوین سند تحول فرهنگی در جنوب استان کرمان، خاطرنشان کرد: نحوه تدوین سند تحول فرهنگی جنوب کرمان نشان می دهد رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بسیار جدی و بدور از اقدامات نمایشی است.

مشاور استاندار کرمان در امور روحانیت و حوزه فرهنگی افزود: نحوه اجرایی این سند بیانگر این است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بصورت جدی در حال پیشبرد اهداف فرهنگی این منطقه تلاش می کند.

وی با تاکید بر هم گرایی و هم افزایی فعالان جبهه فرهنگی تصریح کرد: باید برای اقدام مشترک و رویداد فرهنگی رویداد جدید تعریف کرد واین مهم اقدام ارزنده ای است.

حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که ملت ایران نقاط مشترک بسیار عالی دارند، ابراز کرد: ماموریت قرارگاه خاتم اوصیا یک ماموریت اجتماعی است‌ و با توجه به این ماموریت برای مردم کار می کند.

مشاور استاندار کرمان در امور روحانیت و حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: تحول فرهنگی با مردم به وجود می آید و اگر بخواهیم این مهم را در جنوب کرمان ایجاد کنیم باید از همه اقشار جامعه استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به همین منظور هر مجموعه ای که فعالیت های اجتماعی انجام می دهد را از طریق برنامه ریزی و با خلاقیت توانمند کنیم.

حجت الاسلام الله وردی افزود: باید با تصمیم گیری، برنامه ریزی و تبیین عملیات به آنها هویت دهیم و آنها را بپذیریم.

مشاور استاندار کرمان در امور روحانیت و حوزه فرهنگی با بیان این مطلب که باید همه خصایص و خصلت های انسانی در وجود ما رشد پیدا کند، اظهار کرد: آنچه که ما را با یکدیگر همراه و همدل می کند رسیدن به جمع های مومنانه بر اساس قواعد انسانی است.

وی با اشاره به این که مکتب حاج قاسم، مکتب انسان به معنای کامل و مقرب به ولی خدا است، تاکید کرد: اگر بخواهیم در فضای اجتماعی توفیقی پیدا کنیم این مهم با نظامات سازمانی و بروکراتی حاکم در کشور محقق نمی شود بلکه باید با سلوک حاج قاسمی وارد میدان عمل شد.

حجت الاسلام الله وردی عنوان کرد: اگر به جایی رسیدیم با مردم رسیدیم و دل های ما باید آماده جذب باشد.

مشاور استاندار کرمان در امور روحانیت و حوزه فرهنگی در خاتمه با بیان این مطلب که باید برای احیای دین و فرهنگ قدم برداریم، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر رفتن به سمت مردم است و باید این مهم پیگیری شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل