مرحوم آیت الله ناصری مروج مکارم اخلاق در بین جامعه بود


مرحوم آیت الله ناصری مروج مکارم اخلاق در بین جامعه بود

قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرحوم آیت الله ناصری به عنوان معلم واقعی اخلاق و مروج مکارم اخلاق در بین جامعه یاد کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ناصری در مسجد اعظم قم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آیت الله ناصری استاد و معلم حقیقی اخلاق بود و با بیان دلنشین و گرم خود مروج مکارم اخلاق در بین جامعه بود که رحلت این عالم ربانی را به مردم ایران اسلامی به خصوص مردم استان اصفهان تسلیت می گویم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: شخصیتی از میان ما رفت که که هر کسی او و رفتارش را می‌دید به یاد خدا می‌افتاد و مرحوم آیت الله ناصری با مردم بود و همواره خود را در غم و شادی مردم شریک می‌دانست.

وی ابراز داشت: این شخصیت با تمام وجود به امام زمان (عج) عشق می‌ورزید و بدرقه با شکوه ایشان توسط مردم ولایتمدار اصفهان نشاندهنده این امر است که عالمان اهل عمل و مردم دار هیچگاه از خاطر مردم نمی‌روند.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین بیان داشت: اقدامات خیرخواهانه آیت الله ناصری در عرصه اجتماعی و تلاش برای حل مشکلات درمانی بیماران در کنار مسائل علمی و حوزوی نیز از دیگر فعالیت‌های ماندگار این عالم فقیه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی