اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در راه های مازندران


اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در راه های مازندران

ساری- مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده های استان از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

همچنین محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است، تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات رایزنی‌های 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم با منتخبین