وعده سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای کسب جایگاه بهتر در جهان


وعده سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای کسب جایگاه بهتر در جهان

سرمربی تیم ملی والیبال ایران وعده داد جایگاه این تیم در مسابقات جهانی از ادوار گذشته بهتر خواهد بود. بهروز عطایی از دیدار با هلند به عنوان بازی تعیین کننده صدرنشین یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز عطایی در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران و بازی مقابل هلند اظهار داشت: وضعیت خوشبختانه خوب است. سعی می کنیم خود را برای بازی سخت مقابل هلند که برای تعیین کننده صدرنشین است، آماده کنیم.

وی درمورد حضور در سالن مسابقه برای تماشای دیدار تیم های ملی والیبال کوبا و ژاپن، خاطرنشان کرد: تا پایان بازی ها مشخص نمی شود که چه تیم هایی در مرحله بعد با هم روبرو خواهند شد. نیاز است که شرایط تمام تیم ها را تحت نظر داشته باشیم. سعی می کنیم اطلاعات کاملی از تمام تیم ها داشته باشیم تا اگر با آنها روبرو شدیم یه مشکل نخوریم. به هر حال کوبا و ژاپن هم احتمال دارد حریف ما در دور دوم باشند و باید از آنها اطلاعات داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد بازی مقابل هلند، عنوان کرد: قطعاً بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم کیفیت خوبی را در این بازی به نمایش خواهند گذاشت. بازی تعیین کننده ای خواهد بود و سعی می کنیم از فرصت هایی که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم.

عطایی در پاسخ به این سوال که به نظر ما سورپرایز تورنمنت امسال چه تیمی خواهد بود، تصریح کرد: فکر نمی کنم در این مسابقات سورپرایز خاصی دیده شود، چون نظر شخصی من این است که قدرت های قدیمی جهان والیبال از جمله ایتالیا، فرانسه، برزیل و … از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. تیم هایی همچون اسلوونی به واسطه میزبانی می توانند کیفیت قابل قبولی داشته باشند، اما تیمی که خیلی مورد توجه باشد و کار فوق العاده ای انجام داده باشد را تاکنون ندیده ام. فکر می کنم قدرت های سنتی والیبال دنیا امسال هم شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد اینکه ایران در پایان چه جایگاهی کسب خواهد کرد، گفت: ما در تمام ادوار گذشته تنها یک بار ششم شده ایم و در سایر ادوار عنوانی پایین تر از سیزدهم کسب کرده ایم. در آخرین دوره هم سیزدهم شدیم اما من با توجه به اینکه برنامه ریزی های خوبی انجام داده ایم قول می دهم عنوانی بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.

عطایی درخصوص گرفتن انتقام شکست ایران مقابل مصر در دوران هدایت حسین معدنی در رقابت های قهرمانی جهان، عنوان کرد: به هرحال جای دوست خوبم، مربی خوب والیبال ایران یعنی حسین معدنی در کنار ما خالی است. او یک ورزشکار خوب و با اخلاق بود که جای خالی اش در والیبال ما حس می‌شود. رفتاری همچون رفتار معدنی کمتر در والیبال ما دیده می شود. در مسابقات قهرمانی جهان که معدنی سرمربی بود و من هم مربی بودم نتیجه را به مصر واگذار کردیم، اما خوشحالم که روزگذشته پیروز شدیم تا روح حسین معدنی شاد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش