توخل: سرسخت نیستیم و باید راه حلی برای خروج از این وضعیت پیدا کنیم


توخل: سرسخت نیستیم و باید راه حلی برای خروج از این وضعیت پیدا کنیم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل ساوتهمپتون گفت که تیمش به اندازه کافی سرسخت نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در پی شکست 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل ساوتهمپتون در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس که دومین باخت شاگردانش در فصل جدید بود، گفت: مطلقاً دوست ندارم ببازم، این دومین شکست ما در این فصل است و این را دوست ندارم. ما در حال حاضر به اندازه کافی سرسخت نیستیم که بتوانیم از این بازی‌ها پیروز خارج شویم. ما به عنوان یک تیم به اندازه کافی سرسخت نبودیم. باید ذهنیت متفاوتی از خود نشان دهیم. ما می‌توانیم بازنده باشیم، اما در حال حاضر بیرون راندن ما از مسیر بسیار آسان است.

وی افزود: ما در این بازی دو گل مفت دریافت کردیم و اگر انتظار دارید در یک بازی خارج از خانه لیگ برتری برنده شوید، نباید چنین اشتباهاتی رخ دهد. ما باید سرسخت‌تر از این و در خط دفاعی مستحکم تر باشیم. به شخصه از هیچ حریفی نمی‌ترسم چون می‌دانم چه توانایی‌هایی داریم. اما این فراز و نشیب و چهره‌ای که در این بازی از خود نشان دادیم، چیزی نیست که ما می‌خواهیم. ما انتظار داریم امتیازهای بیشتری در بازی‌های خارج از خانه به دست بیاوریم.

سرمربی آلمانی چلسی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به هیچکس از جمله خودم، بازیکنان و کادرفنی فرصتی برای بهانه‌گیری بدهم. ما باید راه حلی برای خروج از این وضعیت پیدا کنیم. چیزی که به ما کمک می‌کند، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است چون آن وقت خواهیم دانست که چه کسی به ما تعهد کامل دارد و چه چیزی را مطالبه خواهیم کرد.

چلسی که پیش از این در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در خانه لیدزیونایتد تن به شکست 3 بر صفر داده بود، در حال حاضر با 7 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. آبی‌پوشان لندنی در بازی بعدی خود روز شنبه پذیرای وستهام خواهند بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق