غوغای نوجوان 17 ساله پدیده ی امریکن نینجا 2022 !!


غوغای نوجوان 17 ساله پدیده ی امریکن نینجا  2022 !!

جی لوئیس 17 ساله توانست در کمتر از 4 دقیقه تا اینجای کار پیشتاز سایر رقبا باشد !

امریکن نینجا واریور (انگلیسی: American Ninja Warrior) یک مسابقه ورزشی سرگرمی بر گرفته از مجموعه ژاپنی تحت عنوان ساسوکه می‌باشد که مسابقه دهندگان در آن با عبور از موانع سخت با آمادگی جسمانی بالا به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کنند.

۱ میلیون دلار جایزه مسابقه مبارز نینجا آمریکایی را چه کسی به خانه خواهد برد ؟

مرحله نهایی این مسابقه در لاس وگاس استریپ در حال برگزاری است .جی لوئیس 17 ساله ، دانشجوی سال اول دانشگاه سیراکیوس آمریکاست.

غوغای نوجوان 17 ساله پدیده ی امریکن نینجا  2022 !!

جی لوئیس در مصاحبه اش با دانشگاه سیراکیوس بیان داشت: برای من این یک رویا بود که در دو سال گذشته توانستم در "جنگجوی نینجا آمریکایی" رقابت کنم. در سال 2015، زمانی که 11 ساله بودم، آموزش جنگجوی نینجا را شروع کردم. من چند سالی بود که با خانواده‌ام این برنامه را از تلویزیون تماشا می‌کردم و تصمیم گرفتیم ببینیم آیا در منطقه ما سالن ورزشی برای آن وجود دارد یا خیر. خوشبختانه، چند ماه بعد ، یک باشگاه ورزشی مخصوص جنگجویان نینجا در همدن، کانکتیکات (آکادمی نینجا هامدن) افتتاح شده ، بنابراین من و برادرم شروع به کلاس‌های آموزشی در آنجا کردیم.

غوغای نوجوان 17 ساله پدیده ی امریکن نینجا  2022 !!

بعد از چند ماه کلاس‌ها به تیم رقابتی باشگاه دعوت شدم و از سال 2016 در مسابقات محلی شروع به رقابت کردم. چند سال بعد به تمرینات ادامه دادم و برای شرکت در فصل اول "American Ninja Warrior Junior" دعوت شدم. در سال 2018 وقتی 14 ساله بودم. این یک تجربه شگفت انگیز بود. خیلی خوب کار کردم و توانستم به نیمه نهایی برسم. من واقعاً بعد از این تمریناتم را تقویت کردم، زیرا مصمم بودم به سطح بعدی برسم.

غوغای نوجوان 17 ساله پدیده ی امریکن نینجا  2022 !!

در فوریه 2020، از من برای رقابت در فصل 12 "جنگجوی نینجا آمریکایی" دعوت شدم، زیرا سریال تصمیم گرفته بود محدودیت سنی خود را از 19 به 15 کاهش دهد و گروه کوچکی از برترین رقبای نوجوان را دعوت کرد. من برای شرکت در نمایش در مارس 2020 به لس آنجلس پرواز کردم، اما یک روز قبل از اینکه قرار بود در مسابقه شرکت کنم، تولید به دلیل همه‌گیری [COVID-19] تعطیل شد. آنها در نهایت در تابستان 2020 فیلمبرداری فصل را به پایان رساندند، اما بدون رقبای نوجوان به دلیل محدودیت های COVID.

با این حال، سال بعد، از من برای رقابت در برنامه دعوت شدم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. من دوره های مقدماتی و نیمه نهایی را پشت سر گذاشتم، به علاوه توانستم سریع ترین زمان را در قسمت نیمه نهایی خود کسب کنم. این بدان معنی بود که من باید در برج قدرت مسابقه دهم، که مسابقه ای رو در رو با دو نینجا برتر است پیروز شوم. اگرچه من زودتر از آنچه که می خواستم بیرون رفتم، کل تجربه واقعاً شگفت انگیز بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...