چهاردهمین کنگره انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هفته آینده برگزار می گردد


چهاردهمین کنگره انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هفته آینده برگزار می گردد

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از برگزاری چهاردهمین کنگره انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شنبه ۱۲ شهریور آغاز می‌شود خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست خبری صبح امروز (چهارشنبه نهم شهریور)برگزار شد با اشاره برگزاری چهاردهمین کنگره انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، اظهار کرد: در این کنگره که شنبه ۱۲ شهریور آغاز می‌شود، سیاست‌ها و برنامه‌های انجمن مورد بررسی قرار گرفته و اولویت‌ها انتخاب شده تا اتحادیه خط مشی یکسان را در پیش‌ گیرند.

تاریخی با بیان اینکه انتخابات انجمن اسلامی دانش‌آموزان را پیش داریم، گفت: یک بخش از برنامه کنگره، بررسی دغدغه‌های دانش‌آموزان داریم که دو محور اصلی دارد که شامل محور کنکور و کتب درسی است.
وی افزود: تغییرات خوبی در کتب درسی در حال انجام است اما اینکه حال دانش‌آموزان در ارتباط با کتب درسی چگونه است، در کنگره بررسی می‌شود.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان امسال اربعین در بازه سال تحصیلی نیست و امکان حضور دانش‌آموزان وجود دارد، گفت: امیدواریم با بهبود شرایط در عراق و با توجه به اعلام رغبت دانش‌آموز، حضور دانش‌آموزان را در موکب‌های دانش‌آموزی در مرزها خواهیم داشت.
تاریخی با بیان اینکه بسته‌های اقلام امدادی و خیاطی در طول سفر پیش‌بینی شده است تا به زائران کمک کنند، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم ۲ هزار دانش‌آموز زائر یا خانواده در سفر اربعین حضور یابند.
وی درباره کنکور گفت: سردرگمی برای بچه‌ها اتفاق افتاده است و میزان فشار غیر قابل توصیف است. میزان آمادگی و زیرساخت‌های آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات با علامت سوال مواجه است و نگرانی ایجاد می‌کند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: به نظر می‌آید برداشت کنکور در شرایط فعلی کشور، امکان نشدنی است. اینکه بتوانیم متناسب با کیفیت آموزشی، فشار را کم کنیم گامی رو به جلو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...