زن جوان مردان را به خانه اش می کشاند و نامزدش از آنها فیلم سیاه می گرفت / اخاذی زوج جوان


زن جوان مردان را به خانه اش می کشاند و نامزدش از آنها فیلم سیاه می گرفت / اخاذی زوج جوان

حوادث رکنا: یک سایت دوستیابی راه‌اندازی کرده بودند. به بهانه ایجاد ارتباط و دوستی مردان جوان را به خانه‌شان می‌کشاندند و از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کردند

به گزارش رکنا؛ یک سایت دوستیابی راه‌اندازی کرده بودند. به بهانه ایجاد ارتباط و دوستی مردان جوان را به خانه‌شان می‌کشاندند و از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کردند.

این شگرد برایشان ٣هزار یورو درآمد داشت. آنها با اخاذی از طعمه‌هایشان و گاهی هم به بهانه شکایت، ٣هزار یورو به جیب می‌زدند. این زن و شوهر تبهکار، گاهی هم به عنوان ماساژور طعمه‌های خود را به خانه اجاره‌ای می‌کشاندند. مردان وقتی قدم به خانه این زوج خشن می‌گذاشتند، دیگر راه برگشتی نداشتند. حتی اگر تصمیم به شکایت می‌گرفتند، پلیس قلابی خودش را می‌رساند و باز هم، این قربانی‌ها بودند که باید پول پرداخت می‌کردند. این زوج سارق در تازه‌ترین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شدند.

زن جوان ماجرای تبهکاری‌هایشان را روایت کرد:

چند وقت است که دست به این کار می‌زنید؟

حدودا یکی دو ماه است که شروع کرده‌ایم.

شگردتان چه بود؟

من و نامزدم با هم تصمیم گرفتیم که از مردان اخاذی کنیم. ما به بهانه‌های مختلف مردان را به خانه اجاره‌ای خود می‌کشاندیم و از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کردیم و تهدیدشان می‌کردیم که اگر ٣هزار یورو ندهند، فیلم را پخش کرده و آبروی آنها را می‌بریم. معمولا بعد از این تهدید پول‌مان را هر طور شده جور می‌کردند و می‌دادند.

به چه بهانه‌هایی آنها را به خانه می‌کشاندید؟

نامزدم در ابتدا یک سایت دوستیابی طراحی کرد. در آنجا با مردان مختلف آشنا می‌شدیم و آدرس خانه را می‌دادیم، آنها نیز می‌آمدند. گاهی اوقات هم به بهانه ماساژ آنها را به خانه می‌کشاندیم. شوهرم می‌گفت ماساژور است و برای انجام این کار آنها را به خانه می‌کشاند.

نمی‌ترسیدید که از شما شکایت کنند؟

معمولا چون پای آبرویشان وسط بود، شکایت نمی‌کردند. آنها پس از اینکه متوجه فیلم سیاه می‌شدند، هرچه می‌خواستیم قبول می‌کردند، فقط برای اینکه آبرویشان نرود. اما گاهی هم بعضی از آنها حاضر به پرداخت پول نمی‌شدند و می‌گفتند می‌خواهند شکایت کنند. ما هم به‌طور صوری زنگ می‌زدیم به پلیس. یکی از دوستا‌ن‌مان که همدست‌مان بود، با لباس نظامی می‌آمد و آنقدر چرب‌زبانی می‌کرد که درنهایت باز هم شاکی مجبور می‌شد مبلغی به ما پرداخت کند. همدست‌مان به او می‌گفت اصلا نباید وارد این خانه می‌شده و اگر شکایت را پیگیری کند، خودش هم مجرم شناخته می‌شود. او هم از ترسش بی‌خیال شکایت می‌شد و مبلغی پول هم به ما پرداخت می‌کرد.

این ایده چطور به ذهن‌تان رسید؟

این کار را از یکی از مستاجرانم یاد گرفتم. من یک آپارتمان داشتم که آن را به‌صورت ٢٤ ساعته اجاره می‌دادم. یک مشتری داشتم که گاهی اوقات برای یکی دو روز آپارتمان مرا اجاره می‌کرد. بعد از آن متوجه شدم که او به بهانه تسکین درد کمر و انجام ماساژ، افراد مختلف را به خانه می‌کشاند و از آنها اخاذی می‌کند. او درست به همین روش از طعمه‌هایش فیلم می‌گرفت. همانجا با خودم گفتم چرا ما این کار را انجام ندهیم. موضوع را به نامزدم گفتم، او هم قبول کرد.

به خاطر پول دست به این کار زدید؟

بیشتر دل‌مان می‌خواست به تفریح و مسافرت برویم. با نامزدم می‌خواستیم مدتی را به‌صورت لاکچری خوشگذرانی کنیم. به مسافرت‌های مختلف برویم و زندگی لوکس داشته باشیم. وگرنه مشکل مالی زیادی نداشتیم. عاشق سفر و تفریح بودیم و تصمیم به انجام این کار گرفتیم.

شهروند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری