همایش «آیینگی» در قم برگزار می‌شود


همایش «آیینگی» در قم برگزار می‌شود

قم- سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری همایش «آیینگی» با حضور مداحان و شاعران آئینی و اعضای محافل ادبی کشور در قم خبر داد.

مهدی توکلیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همایش «آیینِگی» با حضور مداحان و شاعران آئینی و اعضای محافل ادبی استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خوزستان، خراسان رضوی و فارس به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با محوریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش عنوان داشت: این همایش در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی از ساعت ۱۰ روز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ در سالن آمفی تئاتر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: این همایش با اجرای محمد جواد شرافت شاعر آئینی استان قم و با حضور و سخنرانی استاد محمد علی مجاهدی پدر شعر آئینی کشور و دبیر دائمی دبیرخانه شعر آئینی برگزار می‌شود.

توکلیان بیان داشت: همچنین حاج رضا عاصی و حاج سیداحمد شمس از پیرغلامان امام حسین (ع) و جواد هاشمی مداح اهل بیت (ع) در این همایش به مدیحه سرایی و مریثه خوانی خواهند پرداخت.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم افزود: علاقه‌مندان در سراسر کشور همزمان با برگزاری این مراسم می‌توانند به نشانی Skyroom.online/ch/nahaad/mahafel مراجعه کرده و در این وبینار شرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک