چهار میلیون و 7٠٠ هزار نفر ساعت آموزش در استان هدفگذاری شد


چهار میلیون و 7٠٠ هزار نفر ساعت آموزش در استان هدفگذاری شد

یاسوج_ مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدفگذاری چهار میلیون و ۷٠٠ هزار نفر ساعت آموزش توسط فنی و حرفه‌ای استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نور الله هدایت ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: بر اساس هدفگذاری انجام شده آموزشی در استان، طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری از چهار میلیون و ۷٠٠ هزار نفر ساعت آموزش سال جاری، تحقق ۶٠ درصدی را شاهد هستیم.

هدایت به محوریت‌های مختلف آموزش‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: با تکیه بر الگوهای مهارت محوری نوین، حمایت آموزشی دانش آموزی و دانشجویی با ۲۳۹ هزار و ۸۳۲ نفر ساعت آموزش محقق شد.

وی با اشاره به تدوین سند گیاهان دارویی، ابراز داشت: همچنین ۱.۵ هکتار از زمین‌های فنی وحرفه‌ای با پوشش ۳٠ گیاه در خطر انقراض زیر کشت قرار گرفت.

هدایت با تاکید بر اینکه بازارچه محلی محصولات فعالان فنی و حرفه‌ای یک نیاز است، اظهار داشت: ایجاد ظرفیتی برای ارائه محصولات و اشتغال درآمد محور ضروری است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان به برگزاری جشنواره‌های متعدد فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و عنوان داشت: صنایع دستی و محتوای الکترونیک بخش عمده این جشنواره‌ها را شامل می‌شود.

وی با اشاره به بهبود ظرفیت مواد اولیه و مصرفی کارگاه‌ها، گفت: حمایت‌های بهتری نسبت به گذشته عملیاتی شده است.

هدایت افزود: آموزش‌ها نیز به شکل ۷۵ درصد عملی و ۲۵ درصد نظری بوده تا کارآموزان آموزش‌های با کیفیت مطلوب و در چرخه کار را تجربه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز