پرونده های ویلموتس و فولاد ربطی به فوتبال ندارند!/ پیام بازگشت ساکت به فداسیون


پرونده های ویلموتس و فولاد ربطی به فوتبال ندارند!/ پیام بازگشت ساکت به فداسیون

حسن روشن گفت: پرونده‌های ویلموتس و شرکت فولاد مبارکه ارتباطی به فوتبال ندارند.

حسن روشن پیشکسوت فوتبال درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به شرایط فعلی فوتبال انتخاب خوبی صورت گرفته است. تاج سابقه و نفوذ در‌ ای اف سی دارد و برای به دست آوردن جایگاهمان در آسیا می‌تواند کمک کند.

او ادامه داد: من اصل انتخابات فدراسیون فوتبال را قبول ندارم چرا که در ابتدا ۳۰ نفر کاندید می‌شوند، اما در روز انتخابات فقط ۲ نفر باقی می‌مانند تا یک نفر انتخاب شود.

در پرونده ویلموتس فقط یک نفر نقش نداشته است

روشن درباره اینکه نام تاج در پرونده‌های ویلموتس و شرکت فولاد مبارکه اصفهان وجود دارد، گفت: این پرونده‌ها ارتباطی به فوتبال ندارد و مهدی تاج در صورت دست داشتن در این پرونده‌ها باید به دادگاه برود و در آنجا پاسخگو باشد. همچنین در پرونده ویلموتس فقط یک نفر نقش نداشته است. به نظرم تا زمانی که دلالان در فوتبال ما حاکم هستند و تصمیم می‌گیرند این رشته ورزشی به جایی نمی‌رسد.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در ابتدا لغو شد و بعد از آن تصمیم به برگزاری آن گرفتند، اظهار کرد: این موضوع بی برنامگی فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد. آن‌ها از ترس ناظران‌ ای اف سی و فیفا مجبور شدند انتخابات را برگزار کنند.

نبی شناخت خوبی از فوتبال دارد

او درباره بازگشت نبی، قنبرزاده و ساکت به فدراسیون فوتبال گفت: قنبرزاده مسائل فوتبال را نمی‌شناسد، اما هر کسی که رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود نبی را به عنوان نایب رئیس یا دبیر کل انتخاب می‌کند، چون از فوتبال شناخت دارد. انتخاب ساکت هم نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند بگویند حرف‌هایی که پشت سرشان زده شد، دروغ بوده است. خدا کند به همین صورت باشد و مسئولان فدراسیون فوتبال در حواشی سال‌های گذشته نقش نداشته باشند وگرنه اگر آن‌ها در پرونده‌های قبلی دست داشته باشند در دادگاه محکوم می‌شوند و باید دوباره مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شود.

کی روش هیچ خدمتی به فوتبال ما نکرد

روشن درباره احتمال بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم بدترین و افتضاح‌ترین تصمیم این است که کی روش را برگردانند. کی روش هیچ خدمتی نکرد و فقط بازیکن از خارج از کشور آورد. پولش را گرفت و به کشورش برگشت.

پیبشکسوت فوتبال درباره آینده فدراسیون فوتبال گفت: زمانی یک نفر از جایی می‌رود و دوباره برمی گردد اشتباهاتش را تکرار نمی‌کند.

او گفت: به نظرم کوتاه کردن دست دلالان در فدراسیون فوتبال، نظارت بر آکادمی باشگاه ها، انتخاب سرمربی خوب خارجی برای تیم ملی فوتبال باید اولویت‌های تاج باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟