تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم سریعا به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود


تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم سریعا به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی هرچه سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را به هیئت رئیسه ارسال و مسئول تحقیق و تفحص در هیئت رئیسه آن را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر احمد مرادی نماینده مردم بندرعباسو قشم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۹ شهریورماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر من به نمایندگان است چرا که یک سال است کار تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم در دولت قبل انجام شده و تمام تشریفات قانونی آن صورت گرفته است؛ اما به علل نامعلوم یا شاید دست‌های بیرون از مجلس، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خواهان آن هستیم که تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم که تمامی مراحل آن طی شده از کمیسیون اقتصادی به صحن مجلس بیاید و پس از رأی نمایندگان به قوه قضائیه ارسال شود؛ این خواسته بزرگی نیست.

وی عنوان کرد: از هیأت رئیسه خواهشمندم بر اساس سوگندی که یاد کرده‌اند این موضوع را پیگیری کنند. فراموش نکنیم که نباید تنها در صحن مجلس آئین‌نامه را رعایت کنیم بلکه این موضوع باید بیرون از مجلس هم رعایت شود.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به تذکر مرادی گفت: از رئیس کمیسیون اقتصادی می‌خواهیم هر چه سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را به هیأت رئیسه ارسال کند و مسئول تحقیق و تفحص در هیأت رئیسه این موضوع را پیگیری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق