عضویت 100 هزار نخبه فرهنگی در «قرارگاه جهاد تبیین»


عضویت 100 هزار نخبه فرهنگی در «قرارگاه جهاد تبیین»

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن الکریم گفت: نوآفرینی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و توجه به ظرفیت‌های جدید مانند ظرفیت بانوان در فعالیت‌های تبلیغی از اهم وظایف این قرارگاه به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام «روح الله حریزاوی» رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: قرارگاه جهاد تبیین در سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن کریم شکل گرفته است و بیش از ۱۰۰ هزار نخبه فرهنگی کشور به این قرارگاه پیوسته‌اند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه بررسی ظرفیت‌های جدید در حوزه تبیین‌گری و روایتگری جبهه حق است همچنین؛ «توانمندسازی» و «سازماندهی فعال نیروهای نخبه و فرهنگی در میدان جهاد»، اهم وظایف این قرارگاه هستند.

وی گفت: «نوآفرینی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی» و «توجه به ظرفیت‌های جدید» مانند ظرفیت بانوان در فعالیت‌های تبلیغی از دیگر وظایف این قرارگاه به شمارمی‌روند.

حجت‌الاسلام حریزاوی تصریح کرد: درعرصه «جهاد تبیین»؛ دو موضوع بسیار مهم تحت عناوین «استواری اندیشه انقلاب اسلامی» و «پیشرفت در حوزه بانوان» وجود دارند که این موضوعات، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند چراکه در انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در حوزه بانوان حاصل شده است که باید برای جامعه تبیین شوند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: آفت‌شناسی جریان باطل در تقابل با جبهه حق یکی دیگر از موضوعات مهم در قالب توانمندسازی این ظرفیت‌هاست و امیدواریم همانطور که بانوان خلاق در حوزه تبیین‌گری ورود پیدا کردند در این فضا هم به موفقیت‌های بزرگی دست یابند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !