رئیس قوه قضائیه فردا به یزد سفر می‌کند


رئیس قوه قضائیه فردا به یزد سفر می‌کند

یزد- رئیس قوه قضائیه، یزد را به عنوان مقصد دوازدهمین سفر استانی خود انتخاب کرده و فردا به یزد سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در دوازدهمین سفر استانی خود، روز پنجشنبه به یزد سفر خواهد کرد.

دیدار با اقشار مختلف مردمی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان یزد، دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد است.

سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به یزد، رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

در جریان سفر حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به استان یزد، ۲۰ مسئول ارشد قضایی، رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند که هر کدام در راستای بررسی و رفع مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی مردم استان یزد، برنامه‌های مختلف و متنوعی دارند.

معاون و مسئولان ارشد قوه قضائیه ضمن سفر به 11 شهرستان استان و دیدار با مردم و مراجعه‌کنندگان به دادگستری و رفع مسائل آنها در چارچوب ضوابط قانونی، از بخش‌های مختلف دادگستری و سازمان‌های تابعه، دادسرا، انبار اموال تملیکی استان، زندان و کانون اصلاح و تربیت بازدید می کنند و افتتاح کارگاه بنیاد تعاون یزد نیز از دیگر برنامه های آنهاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو