کامرانی‌فر: همه بار فدراسیون روی دوش دبیرکل بود


کامرانی‌فر: همه بار فدراسیون روی دوش دبیرکل بود

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه کامل نبود، تنها بودیم و همه بار فدراسیون روی دوش دبیر کل بود.

به گزارش رکنا، «حسن کامرانی‌فر» بعد از استعفا، اظهارداشت: روزهای خوب برای فوتبال خواهیم دید، همه کمک کنیم چون جام جهانی در پیش داریم. همه ما باید تلاش کنیم مردم را خوشحال کنیم. هیات رئیسه جدید، رئیس جدید و افرادی که از قبل بودند کنار همدیگر دست به اتفاقات خوب خواهند زد.

وی افزود: هیات رئیسه کامل نبود، تنها بودیم و همه بار فدراسیون روی دوش دبیر کل بود و همه می‌دانیم‌. تلاش کردیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و سختی‌های زیادی هن در این مسیر تحمل کردیم. خدا را شاکرم خیلی‌ها کمک کردند در این مدت کاری در فدراسیون نماند. الان هم با توجه به جلسه هیات‌رئیسه، فدراسیون فوتبال نفر جدید را برای دبیرکلی انتخاب خواهند کرد.

کامرانی‌فر با اشاره به اینکه نیاز بود شرایط فدراسیون مشخص شود، گفت: روز گذشته با حضور اعضای مجمع و اتفاقی که افتاد، فدراسیون نفر جدید را معرفی می‌کند و من کناره‌گیری خودم اعلام کردم. همه باید کنار هم باشیم برای روزهای خوب فوتبال، جام جهانی و برای حل مشکلات فوتبال. همدل باشیم تا روزهای خوب را رقم بزنیم، چون همه برای داشتن جامعه شاد تلاش می‌کنیم و فوتبال می‌تواند تاثیرگذار باشد. روزهای خوبی را می‌بینم. از رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر با استعفای شما موافقت نشود، چه اتفاقی می‌افتد، تصریح کرد: مقررات است. تیم جدید آمده و باید این اختیار را داشته باشند هر کسی را می‌خواهند به عنوان دبیرکل معرفی کنند. آنچه مهم است اینکه در این مدت سال‌ سخت و مجامع سخت داشتیم. خدا را شکر می‌کنم همه تایید شد، من هم تلاشم را کردم از فوتبال حفاظت کنم. این یکسال تجربه سخت اما خوبی برایم بود، دوستان خوبی پیدا کردم، دوستان رسانه کمک کردند که از همه تشکر می‌کنم. اگر کوتاهی بوده برای من دبیر کل بود اگر اتفاق خوبی افتاده توسط همه همکارانم در فدراسیون فوتبال رخ داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر