کامرانی‌فر: تنها بودم اما بازی نخوردم!/ دستور را اجرا کردم


کامرانی‌فر: تنها بودم اما بازی نخوردم!/ دستور را اجرا کردم

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال پس از کناره‌گیری از این پست، گفت: در این مدت که حضور داشتم، هیئت‌رئیسه کامل نبود و تنها بودیم و کارهای فدراسیون روی دوش دبیرکل بود.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال پس از استعفایش امروز (چهارشنبه) در میان خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: نیاز به این بود که فدراسیون شرایطش مشخص شود و با انتخاب اعضای مجمع، رییس فدراسیون مشخص شد. اعضای هیات رییسه مشخص شدند و باید کمک کنیم که فوتبال موفق شود. ما جام جهانی را در پیش داریم و برنامه‌ریزی کنیم و مطمئنا هیات رییسه جدید در کنار هم‌ دست به اتفاقات خوب خواهند زد.

وی ادامه داد: در این مدت که هیات رییسه کامل نبود، تمام بار روی دوش دبیرکل بود و تنها بودم. در این مسیر تلاش کردیم هر اتفاق خوبی برای فوتبال می‌شود، رقم بزنیم. خیلی‌ها کمک کردند و سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و سعی کردیم کاری در فدراسیون نماند و همه کارها را انجام دادیم. در جلسه امروز هیات رییسه، فرد جدید را برای دبیرکل انتخاب خواهند کرد و من هم طبق قوانین و مقررات از این سمت خداحافظی کردم. همه باید کنار یکدیگر باشیم و با نیت خوب دست به دست هم دهیم تا روزهای خوب فوتبال فرا برسد و در جام جهانی موفق باشیم. روزهای خوب فوتبال را می‌بینم.

کامرانی فر در خصوص صحبت‌های دیروزش که گفته بود "شرمنده مردم هستم،" توضیح داد: این صحبت برای دیروز و انتخابات فدراسیون بود. همه باید کنار یکدیگر برای موفقیت فوتبال تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید:

دبیر کل فدراسیون فوتبال رسما استعفا کرد

او در خصوص این که اگر با استعفایش موافقت نشود، چه خواهد کرد؟ توضیح داد: مقرراتی وجود دارد و وقتی رییس جدید می‌آید، این اختیار را دارد که دبیرکل جدید را انتخاب کند. خدا را شکر می‌کنم که کارهای من تایید شده و تلاشم را کردم که از فوتبال صیانت و حفاظت کنم. تجربه سخت و دشواری بود. اگر کوتاهی‌ای بوده برای من به عنوان دبیرکل بوده و اگر کاری انجام شده، برای دوستانم در فدراسیون بوده است. مطمئن هستم روزهای خوب در فوتبال می‌آید.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درباره این که می گویند کامرانی‌فر در جریان حواشی انتخابات "بازی خورد،" عنوان کرد: خیر! من بازی نخوردم. من تصمیمی گرفتم که باید می‌گرفتم. تصمیم من بر اساس چیزهایی که رسیده بود، تصمیم شخصی گرفتم. البته بالاترین درجه فدراسیون هیات رییسه است و وقتی آن ها دستور به برگزاری انتخابات دادند، من دستور را اجرا کردم. من دستور برگزاری مجمع را امضا کردم زیرا آن‌ها بالاترین مقام تصمیم‌گیری در فوتبال هستند و آن‌ها به این نتیجه رسیدند که انتخابات برگزار شود و به تصمیم آن‌ها احترام می گذاریم. همه رای دادند و رای آن‌ها قابل اجراست و هر کسی در فوتبال است باید بداند که اعضای مجمع بالاترین مقام در فوتبال هستند. من زمانی که بودم دستورات مجمع را اجرا می‌کردم.

وی درباره تصمیم لغو انتخابات گفت: مجمع برگزار شده و رییس و نواب رییس انتخاب شده‌اند. نمی‌خواهم به اتفاقات قبل از مجمع برگردم و هر کسی آنها برای ریاست انتخاب کردند، قابل احترام است. مجمع بهترین تصمیم را گرفته و برای ما قابل احترام و قابل اجراست. مسئول برگزاری مجمع دبیرکل است و من در ادامه انتخابات در سالن بودم. مسئولیت برگزاری رای‌گیری با کمیته بدوی بود اما من هم در سالن بودم و همه کارها را انجام دادم و صورت جلسه دیروز هم تایید شد.

کامرانی‌فر در خصوص این که گفته شده او می توانست مجمع را لغو کند، تصریح کرد: نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اگر به یک سال پیش برگردد، حاضر است باز هم به فدراسیون بیاید یا نه؟ تصریح کرد: به تجربه‌ای در این یک سال رسیدم که تجربه کمی نیست و همچنین تجربه‌ای که در این سال کسب کردم، هیچ دبیرکلی تجربه نکرده بود و بزرگ‌ترین وظیفه دبیرکلی من صیانت از فوتبال بود که توانستم از فوتبال حفاظت کنم. اگر دوباره به سال ۱۳۹۹ برگردم، دوباره این مسیر را انتخاب می کنم زیرا با اطلاع کامل این کار را کردم و دوستان خوبی پیدا کردم. ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، همینطور ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ و ۸ شهریور ۱۴۰۱ اتفاقات ساده ای برای فوتبال نیفتاد و من هم فشارهای زیادی را تحمل کردم که جزییات آن را در آینده خواهم گفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک