رویکرد دولت سیزدهم توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار است


رویکرد دولت سیزدهم توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار است

زنجان-فرماندار زنجان گفت: رویکرد دولت سیزدهم توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار و کم‌تر توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مجموعه سالن ورزشی چند منظوره زیتون نجف آباد زنجان، گفت: باید همه مردم به صورت عادلانه از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: باید مردان و زنان سالم در جامعه پرورش داده شود تا جامعه توسعه یافته داشته باشیم.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم پروژه‌های مختلف ورزشی، تفریحی در مناطق مختلف زنجان و به خصوص مناطق کم‌تر توسعه یافته بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: دولت سیزدهم هم بر توسعه عادلانه امکانات در مناطق مختلف تاکید دارد.

خالقی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار و کم‌تر توسعه یافته است، افزود: در شهر زنجان برای تحقق این مهم تلاش مضاعفی انجام خواهد شد.

فرماندار زنجان با اشاره به کلنگ زنی بخش مهمی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: طی هفته دولت ۱۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان زنجان به مرحله بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد و این تعداد پروژه در شهر زنجان از لحاظ اعتباری بسیار قابل توجه و با اهمیت است.

خالقی خاطرنشان کرد: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان با حجم گسترده‌ای کلنگ زنی شد و به زودی هم تعدادی از پروژه‌های مسکن به مرحله بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: باید همه مردم به صورت عادلانه از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی بهره مند شوند.

فرماندار زنجان یاد آورشد: اجرای پروژه‌های ورزشی و تفریحی در مناطق کم‌تر توسعه یافته نشانگر این است که رویکرد کلان نظام و دولت بر این است که اوقات فراغت جوانان در این مناطق پر شده و جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات اجتماعی گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا