فابیو کاناوارو:/ ناپولی از رونالدو استقبال خواهد کرد


فابیو کاناوارو:/ ناپولی از رونالدو استقبال خواهد کرد

فابیو کاناوارو، اسطوره ایتالیایی مدعی شد که ناپولی از حضور کریستیانو رونالدو در این باشگاه استقبال خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 48 ساعت تا پایان پنجره تابستانی باقی مانده و به نظر می رسد تنها احتمال کمی مبنی بر انتقال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد به باشگاه ناپولی وجود دارد. علیرغم تاکید اریک تن هاخ و سران این باشگاه بر حفظ رونالدو، هنوز ماندن او در اولدترافورد قطعی نشده و فابیو کاناوارو معتقد است با توجه به تمایل این بازیکن به حضور در لیگ قهرمانان اروپا، این انتقال به سود طرفین خواهد بود.

فابیو کاناوارو:/ ناپولی از رونالدو استقبال خواهد کرد

فابیو کاناوارو گفت: رونالدو مشتاق بازی کردن در لیگ قهرمانان در فصل جدید است و چه مردم شهر ناپل و چه این باشگاه بسیار خوشحال خواهد شد که از بازیکنی مانند او استقبال کنند. البته ما در مورد ارقام بالا و هنگفتی صحبت می کنیم. ویکتور اوسیمن بازیکنی متعلق به سال های پیش رو و آینده است، اما دشوار است که فروش بالقوه این بازیکن با رقمی مانند 100 میلیون یورو را رد کرده و بررسی نکنیم.

رقابت های جام جهانی 2022 در قطر نزدیک است و کریستیانو رونالدو به خوبی می داند که باید به بهترین شکل برای حضور در این مسابقات آماده شود. با این حال او همچنان بازیکن منچستریونایتد است و البته حقوق قابل توجهی نیز در باشگاه فعلی اش دریافت می کند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !