فاز اول 2 پروژه خدماتی رفاهی در استان سمنان افتتاح شد


فاز اول 2 پروژه خدماتی رفاهی در استان سمنان افتتاح شد

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از افتتاح فاز اول دو پروژه خدماتی و رفاهی در این استان خبر داد و گفت: ۲۵ میلیارد تومان برای فاز اول این دو طرح هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی راهداری استان سمنان با بیان اینکه فاز اول دو پروژه رفاهی و خدماتی در این استان خبر داد و ابراز کرد: این دو طرح در فاز اول ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده و در آینده نزدیک به اتمام می‌رسند.

وی با بیان اینکه فاز یک مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی محور سمنان- گرمسار یکی از این طرح‌ها بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید، افزود: برای فاز اول این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و پمپ بنزین، جایگاه تفریحی کودکان، استراحتگاه و… در زمره بخش‌های آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه دیگر مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در فاز اول، به بهره برداری رسید، گفت: این مجتمع در دو هکتار زمین دارای نمازخانه، جایگاه سوخت، پارکینگ و… است.

منصور کیایی با بیان اینکه ۶۲ مجتمع بین راهی در استان سمنان وجود دارد، گفت: ۳۴ باب از این مجتمع‌ها به بهره برداری رسیده و ۲۳ باب دیگر در دست احداث است.

وی با بیان اینکه پنج مجتمع دیگر بین راهی نیز در استان سمنان در دست صدور مجوز است، تاکید کرد: استراحت بعد از مدتی رانندگی با هدف کاهش تصادفات و مخاطرات جاده‌ای از یک سو و از سوی خدمت رسانی به زائران رضوی و اشتغال‌زایی بومی از سوی دیگر، در زمره اهداف این مجتمع‌ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه